Klacht Koororgel.nl: all stars sandalen

angel

Goedemiddag,

Ik heb 25 juni all stars sandalen besteld bij koororgel.nl. Ik heb deze betaald maar het bedrag is twee keer van mijn rekening afgeschreven. Toen de schoenen binnenkwamen bleken het geen sandalen maar gympen te zijn waar ik helaas niet in kan. Ik heb hen twee maal een mail gestuurd via contact op hun site. Eenmaal in het Engels en eenmaal in het Nederlands. Ik kreeg geen reactie hierop alleen een automatische mail dat de betaling gedaan was en dit twee maal. In deze brief stonden verschillende track codes etc. Wrslijk omdat ze het twee keer af hebben geschreven??? Ik heb hen gebeld met een van de nummers uit de mail. Ze spraken niet goed Engels zei de mevrouw en zou een mailtje sturen. Niks meer ontvangen. Zelf weer gemaild maar weer niks gehoord. De mails die je via hun site stuurt via het kopje "contact", kun je nergens meer terugvinden. Ik heb nu 2 x 71,65 euro betaald en zit met schoenen die ik niet besteld heb en niet passen. Vriendelijke groet, Cocky Janssens

Er is onterecht 2 x 71,65 afgeschreven en ik heb 1 paar schoenen ontvangen. Ik wil het liefste al mijn geld terug en anders zo wie zo eenmaal 71,65 euro en de gymp omruilen voor de sandaal die ik besteld had.

Wij vinden dat Koororgel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!