Klacht koozzzi: Geen geld retour terwijl schriftelijk beloofd

Klachtnummer
# 32260
Gebruiker
Vivienne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind november 2012 een electrische loungedeken besteld. Echter ging na twee keer gebruik de deken al stuk. Retour gestuurd naar Princess Nova, nieuwe ontvangen met tevredenheid van service.
Echter is de deken hierna nog 2x retour gegaan voor reparatie. Daarna afgesproken met Koozzzi zelf dat de deken geretourneerd mocht worden (maart 2013) en het geld (incl. pakketkosten) op mijn bankkrekening terug gestort zou worden. Tot op heden geen enkele reactie, ook niet na reminders.
Conclusie: Geen loungedeken en ook mijn geld niet terug. Wat kan er gedaan worden zodat ik mijn geld terug krijg???

De oplossing

Graag mijn geld retour zoals afgesproken per mail:
EUR. 54,95 + EUR. 8,05 pakketkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat koozzzi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over koozzzi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen