Klacht koozzzi: Geen respons bedrijf via meerdere emails en telefoon. Product twee maal kapot binnen een maand.

NeeltjeMaria

Product was binnen een maand kapot. Ik wou het product niet meer wegens wantrouwen kwaliteit. Emails met vragen werden niet beantwoord. Ik heb vijf mails gestuurd. Een mail is beantwoord dat ik met het service nummer 0900 3335554 moest bellen. Dit is een extern bedrijf wat het product voor mij kon repareren.

Na 4 mails zonder antwoord toch besloten het product op te sturen. Koste mij 7 euro verzendkosten. Maar beter iets dan niets. Product netjes binnen een week gemaakt opgestuurd gekregen.

Nu is het vervangen artikel opnieuw binnen een maand kapot. Ik ga normaal met het product om, de tweede keer zelfs nog voorzichtiger wegens mijn wantrouwen over de kwaliteit.

Ik wil nu een antwoord op mijn vragen, 'normaal' communiceren met het bedrijf. Kan ik het product terug sturen en mijn geld retour krijgen? Wegens de onzorgvuldigheid en mijn opgelopen irritatie wil ik ook de verzendkosten terug gestort krijgen. Ik ben ontzettend boos over deze service! Niet reageren vind ik geen stijl!

Ten eerste zie ik graag dat ik normaal antwoord krijg op vragen of mails. Het uitblijven van een antwoord is wat mij ontzettend boos maakt!

Verder:
Product retour zenden en geld terug gestort krijgen. Geld van twee keer terugsturen kapotte product ook terug gestort krijgen. Een excuses en uitleg waarom de zaken zo gaan zoals ze gaan.

Wij vinden dat koozzzi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?