Klacht koozzzi: Koozzzi Lounge deken Stuk na 2x gebruik .

Klachtnummer
# 39160
Gebruiker
Petra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een paar weken geleden de lounge deken van het merk koozzzi gekocht. Na 2x gebruik al een foutmelding . Klantenservice gebeld die mij adviseerde terug naar de winkel te gaan. Als de winkel de deken niet terug nam moest ik weer contact met de klantenservice opnemen om mijn deken naar hun toe te sturen.
Omdat ik geen bon meer had van de deken kon de winkel niks voor mij doen. Hierover weer contact opgenomen met de klantenservice van koozzzi waarop mij werd verteld dat ze niks voor mij konden doen omdat ik de deken niet via de website heb gekocht. Nadat ik aangaf dat dit zo met mij was afgesproken kreeg ik een mail toegestuurd met de voorwaarden.
Dus nu zit ik met een deken waar ik nooit iets aan gehad heb.
Slecht product en een nog slechtere manier van omgaan met klanten helaas.

De oplossing

Ik wil een nieuwe deken die het wel doet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat koozzzi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?