Klacht Korsit.nl: Bitsa cadeaucard is onbruikbaar en krijg mijn geld niet terug ondanks ook binnen 2 weken gevraagd.

V. Smit

Heb een Cadeau giftcard gekocht van 10 Euro om te gebruiken voor streaming van Amazon. De giftcard bleek alleen te werken voor Bitsa en die kan ik niet benaderen. Binnen 2 weken mijn geld teruggevraagd maar dan krijg ik te horen:

Bedankt voor je bericht. Helaas kunnen wij dit product niet retourneren, wij kunnen de geldigheid van het product niet verifiëren en garanderen naar de volgende klant.
In andere woorden we kunnen niet controleren of de code al verzilverd is.

Meer informatie over je herroepingsrecht vind je terug in onze algemene voorwaarden.
Onze excuses voor het ongemak en hopelijk kan je nog een nut vinden voor dit product.

Nu heb ik allerlei pogingen gedaan om dan de kaart maar alsnog te verzilveren via Bitsa (het was een Bitsa cadeaukaart) en ik ben vrij handig met deze zaken maar zelfs de nederlandse support hielp mij niet verder en verwees mij naar een internationale support.

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat Korsit.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Korsit.nl?