Opgelost door Kortingcashback.nl: Kan mij niet uitschrijven van nieuwsbrief waar ik mij nooit voor heb aangemeld

Beste Klachtencompas,

Sinds enkele maanden krijg ik steeds nieuwsbrieven van Kortingcashback.nl.
Ik heb mij hier nooit voor aangemeld.
Ik heb mij al 3x uitgeschreven via hun unsubscribe form, maar ik blijf de mails ontvangen.
Er is geen helpdesk, geen telefoonnummer, geen email adres. Ik meende dat er een overheids dienst was waar je dit kan melden, maar die kan ik niet vinden.

Hoop dat jullie kunnen helpen.
vr groet
Lourens Boot

1) mij uitschrijven
2) uitzoeken waarom zij mensen zomaar kunnen aanmelden
3) voorkomen dat anderen op de mailinglist komen

Kortingcashback.nl
    Beste Lourens,
    Bedankt voor het indienen van deze klacht, wij vinden het zeer vervelend dat u dit moest mee maken, wij willen graag uw probleem oplossen.Wij hadden tijdelijke storing gehad op onze server, daar door konden u helaas niet uitschrijven! Onze excuses voor het ongemak, ik zal voor u handmatig uitschrijven, ik zal hiervoor ook een bevestigingsmail sturen.Ik zag dat u problemen had om onze contact gegevens te vinden, u had op onze website onze contact gegevens kunnen vinden op https://www.kortingcashback.nl/contact daar staat ook duidelijk onze telefoonnummer en email adres om met ons in contact te komen.U heeft tijd geleden mee gedaan met een sponsor actie, daar voor ging u akkoord met de algemene voorwaarden van onze partner, daarvoor heeft u toestemming gegeven aan ons dat wij u een nieuwsbrief mogen versturen.U zult binnen 24 uur een bevestiging ontvangen van ons dat u uitgeschreven bent en hoop dat uw klacht is verholpen als u verdere vragen heeft kunt u gerust met ons contact opnemen via onze contactpagina zoals boven is beschreven.Met vriendelijke groet,
    Kortingcashback.nl
    Michael van Osch
    lcboot
    Beste Korting Cashback. Dank voor jullie antwoord en voor het handmatig uitschrijven. Uit jullie reactie begrijp ik dat het niet kunnen uitschrijven door een server probleem kwam. Dat een server probleem een aantal dagen duurt, begrijp ik dat. In dit geval ging het om 2 maanden. Dat is wat ongeloofwaardig.Wat betreft de inschrijving, hoewel jullie juridisch volledig gelijk hebben omdat ik ergens een aantal voorwaarden heb geaccepteerd. blijft het niet chic om mensen zo te spammen....

lcboot

Ook een klacht indienen over Kortingcashback.nl?