Klacht Kortingcenter.nl (bestaat niet meer): Aanmaningen

Deb

Ik kan er helaas over meepraten, werd ook gebeld door incassobureau van KORTINGCENTER of ik een bedrag van 80,79 binnen een week wil betalen met dreiging van een deurwaarder en met de boodschap dat ik een bevestigingsmail moet hebben gehad met bedenktijd van twee weken nou nooit gehad dus, ons mail adres was niet eens bekend bij het incassobureau.
We hebben geinformeerd bij de politie en nu juridisch advies ingeschakeld in de hoop dat ze dit kunnen stoppen en wij weer rustig kunnen ademhalen want dit is toch niet normaal!
En bij KORTINGCENTER kunnen we ook niet terecht want zijn niet eens te bereiken en ze staan ook niet ingeschreven bij Kamer van Koophandel dus is het spookbedrijf en hebben ze geen recht om met klanten zo om te gaan en geld te eisen!!!!
Dit zou niet mogen gebeuren en hoop dat dit voorgoed uitgebannen kan worden.
Laat dit een waarschuwing voor iedereen zijn!
We leven in een rare wereld tegenwoordig.

Met rust gelaten worden en dat dit voorgoed stopt en nimmer door deze bedrijven nog worden gebeld, en eventueel een vergoeding voor onze gemaakte juridische kosten en de stress en onrust de afgelopen dagen... en alle onze gegevens uitschrijven, we zijn al tijdje bekend bij Bel me niet register. En dat deze 'bedrijven' goed gestraft en aangepakt worden want dit kan niet!!!

Deb
    Al eerder klacht omschreven van KORTINGCENTER, juridische verweerbrief en mail naar incasso bureau gestuurd, kv koophandel gebeld bedrijf staat niet eens ingeschreven, spookbedrijf dus en zijn de facturen ook onterecht. Ook nog met consuwijzer gebeld werd mij verteld dat ze mensen graag bang maken en intimideren om aan hun geld te komen terwijl er niet eens een overeenkomst is!
    We blijven vol houden en betalen NIETS. Even afwachten van de brief en wat rechtsbijstand nog zegt.
    Deb
    Afgelopen vrijdag aangetekende brief geweigerd door incasso bureau te Hoofddorp, ook de gestuurde mails wordt niet op gereageerd. Zegt genoeg dus, we kregen nog reactie terug van de NIV dat deze incasso bureaus niet eens ingeschreven staan bij deze vereniging, zaakje stinkt aan alle kanten dus..... Hoop dat het nu afgelopen is en ze goed geschrokken zijn en anders mogen ze het lef eens hebben om te bellen.
    Morgen maar even afwachten.
    Deb
    Vannacht dreigmail gehad voor dagvaarding, nog steeds geen bewijs gekregen waarvoor ik moet betalen wat ik gevraagd heb en is nu week geleden dat mijn brief is geweigerd, telefoon is steeds in gesprek en mails worden niet beantwoord. Wat moeten we er nu mee en komt er daadwerkelijk een rechtszaak van? Zijn er mensen die hier al mee te maken hebben gehad? Laat dit alsjeblieft snel ophouden vindt het niet leuk meer!

Ook een klacht indienen over Kortingcenter.nl (bestaat niet meer)?