Klacht Kortingcenter.nl (bestaat niet meer): geld afgeschrijven en nooit wat ontvangen en nou iccasso mailtje.

nickdegraaf

kortingcenter heeft 1 keer afgeschreven (heb gestorneerd), nooit iets ontvangen, contactgegevens onvindbaar. Heb een mailtje gestuurd na info@kortingcenter.nl toen ik de eerste incasso mail kreeg. Geen antwoord en weer een incasso mail met een verhoging.

beste mevrouw /meneer,
enige tijd geleden heb ik hemel en aarde bewogen om in contact te komen met jullie, om geincasseerde bedragen van mijn bank (welke ik heb gestorneerd) bespreekbaar te maken.
daarom enigszins verheugd met een mail van uw incassoteam, omdat hier een telefoonnummer is vermeld. Helaas krijg ik steeds het bericht dat het nummer niet in gebruik is.

ik ben ergens telefonisch ingepraat wat niet blijkt te kloppen!
a: telefonisch is mij toegezegd dat incasso eenmalig was en dan automatisch zou stoppen!
b: ik heb vervolgens nooit iets ontvangen waaruit zou kunnen blijken dat ik lid was geworden van ????? IK HEB GEEN IDEE! iets met kortingen, nooit iets ontvangen.

Dat ze me uit het systeem halen en nooit meer contact met me opnemen.
Doe geen zaken met oplichters...

Ook een klacht indienen over Kortingcenter.nl (bestaat niet meer)?