Klacht Kortingcenter.nl (bestaat niet meer): Kortingcenter

Jaggie

Mijn man heeft (naar blijkt) december vorig jaar telefonisch contact gehad ivm een kortingsproduct met de mogelijkheid om deze te annuleren nav een mail.
Deze nooit ontvangen, evenals andere informatie van Kortingcenter of een kortingsproduct ueberhaupt.
Sinds een paar maanden mails ontvangen van hen met verzoek te betalen 39,95 euro, omdat wij een account zouden hebben geactiveerd. Later mails van incassoteam@mkbusiness.nu en laatst van nederlandse incasso centrale. Nooit account geactiveerd, nooit product ontvangen of correspondentie van hen!!

Wij gaan dan ook zeker niet betalen, voor iets dat wij nooit hebben ontvangen.
Incasso centrale heeft telefoonnummer gegeven, waarvan deze man al zei dat ze moeilijk bereikbaar zijn. Krijg alleen maar ingesprektoon. Moet er bij hen ook een lampje gaan branden. Dan klop er iets niet...Hoe moet je dan afmelden?
Heel vreemd verhaal en ik zie dat wij niet de enige zijn, die met dit soort praktijken in aanraking zijn gekomen.

Verwijdering van onze gegevens bij alle bedrijven/instanties/incassobureaus die hiermee te maken hebben.
Bevestiging van deze verwijdering.
Stoppen met dit soort oplichterij!

Ook een klacht indienen over Kortingcenter.nl (bestaat niet meer)?