Klacht Kortingcenter.nl (bestaat niet meer): onbekende rekening/incasso

Lem

Op 3-12-2015 rekening belast voor 39,95 door stg derdengelden incasso, omschrijving kwartaalbijdrage kortingcenter. Bedrag en bedrijf zijn voor mij onbekend. Navraag bij de bank leverde niets op, dus storneren. Per 14-12-2015 opnieuw aangeboden, echter geweigerd, rekening laten blokkeren. Vanaf 10-2-2016 verloopt alles ineens via mail eerst een rekening ad 80,17 ( incassoteam@mkbusiness.nu), dan 11-2-2016 een nieuwe rekening ad 39,95. Hierna alle correspondentie via mail naar incassoteam, mkbusiness, contactpersonen uit de mails en kortingcenter. Geen reacties. Telefoonnummers bestaan niet en/of je wordt in de wacht gezet en krijgt vervolgens niemand aan de lijn. Ook nederlandse incasso centrale, die rekeningen met boetes verstuurt reageert niet. Inschrijving bij Kvk is dubieus, eerst Zutphen, dan Zwolle en nu Hoofddorp. Aangifte gedaan, maar politie kan niets doen.

Zoals in klacht aangegeven, kortingcenter en bedrag zijn voor mij onbekend. Nooit contact mee gehad. Voor mij is onduidelijk hoe dit bedrijf aan mijn gegevens (rekeningnummer en mailadres) komt. Eveneens onbekend waarom de mails op naam (alle voorletters) van mijn echtgenote staan en niet naar haar mailadres, maar naar mijn mailadres gestuurd worden.
Aanmaningen omtrent deze vordering moet stoppen.
Bovendien een mail waarin men mij bevestigd, dat ze niets te vorderen hebben en ik geen mails meer zal ontvangen.

Lem
    Onbekende persoon , namens Kortingcenter?, heeft per 7-4-2016 telefonisch contact gehad met ons en gevraagd waarom wij niet betalen. Op onze vraag waarvoor wij iets zouden moeten betalen, werd enkele gereageerd met het woord toezegging, maar niet waarvoor. Omdat wij aangaven geen toezeggingen gedaan te hebben en niet van plan zijn te betalen voor iets wat onbekend is bij ons, werd door de persoon verergerd gereageerd en opgehangen.
    Lem
    nederlandse incassocentrale heeft per 14-04-2016 een e-mail verzonden, met daarin een aankondiging dat men een juridische procedure zal opstarten namens kortingcenter. Wederom aangifte bij politie gedaan. Advies niet reageren. Dat alle partijen ( kortingcenter en nederl.incassocentrale) niet reageren op onze vragen is achteraf wel duidelijk. Het is en blijft schandalig dat dit soort praktijken mogelijk blijven en de boosdoeners niet direct aangepakt worden.

Lem

Ook een klacht indienen over Kortingcenter.nl (bestaat niet meer)?