Klacht Kortingcenter.nl (bestaat niet meer): onterecht afgeschreven en nu extra incassokosten

Cherry

Er werd 39,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik had nergens toestemming voor gegeven dus heb het bedrag terug geboekt. Daarna kreeg ik telkens per mail een aanmaning en heb ik verschillende keren geprobeerd contact te zoeken om erachter te komen waar ik dat bedrag dan voor zou moeten betalen. Kreeg geen enkele reactie. Aangegeven dat ik niet zou betalen, zeker niet voordat ik zou weten waarvoor dan wel. Kreeg vandaag een mail van een incassobureau, of ik even 80 euro over kon maken. Lijkt me niet toch?

Kwijtschelding, helderheid van zaken.

Cherry
    Telefoontje van het incassobureau gehad, wanneer ik dacht te gaan betalen. Heb gezegd dat ik niet van plan ben te betalen en de reden hiervan. De beste man deed net of hij voor het eerst klachten kreeg over kortingscenter. (wat natuurlijk nooit zo kan zijn) en zou het gaan bekijken. Gezegd dat kortingscenter niet bereikbaar is per mail of telefoon. Dit erkende hij wel. Dit was vorige week. Tot nu toe niks meer gehoord maar ben bang dat het nog niet "klaar" is.

Cherry

Ook een klacht indienen over Kortingcenter.nl (bestaat niet meer)?