Klacht Kortingcenter.nl (bestaat niet meer): onterechte incasso

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 162161
Gebruiker
Amanda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In december ben ik telefonisch benaderd.
Mij werd verzekerd dat ik per mail een bevestiging zou ontvangen waar ik ook nog over na kon denken.
Dat is niet gebeurd. Ik heb op geen enkele manier informatie ontvangen. Ik kon me de naam van het bedrijf ook iet herinneren.
Toen ik zag dat er een betaling(derdengeld) zou worden afgesproken heb ik deze geweigerd in de verwachting dat er contact zou worden opgenomen.
Er kwam een mail met de rekening waarop ik geantwoord heb met bovenstaande tekst. Op 13 februari heb ik vervolgens geantwoord met hetzelfde bericht en op de herinneringsmail van 18 februari ook. Op geen enkele wijze is contact op te nemen anders dan mail en er is nooit gereageerd op mijn bezwaar.

De oplossing

Ik wil hiermee aangeven dat ik geen interesse heb en afzie van de aanmelding.
Hopelijk kunt u begrip opbrengen voor het gegeven dat ik op geen enkele wijze wist hoe contact op te nemen na slechts 1 telefonisch gesprek zonder enige bevestiging.
Met vriendelijke groeten,

1 reactie

  1. Auteur
    Amanda
    Datum
    er is geen enkele reactie gekomen. Ik heb de incasso betaald op advies van bank en nogmaals alles opgezegd. ook daarop geen enkele reactie. de mails heb ik allemaal bewaard.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Amanda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kortingcenter.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen