Klacht Kortingcenter.nl (bestaat niet meer): onterechte incasso

Amanda

In december ben ik telefonisch benaderd.
Mij werd verzekerd dat ik per mail een bevestiging zou ontvangen waar ik ook nog over na kon denken.
Dat is niet gebeurd. Ik heb op geen enkele manier informatie ontvangen. Ik kon me de naam van het bedrijf ook iet herinneren.
Toen ik zag dat er een betaling(derdengeld) zou worden afgesproken heb ik deze geweigerd in de verwachting dat er contact zou worden opgenomen.
Er kwam een mail met de rekening waarop ik geantwoord heb met bovenstaande tekst. Op 13 februari heb ik vervolgens geantwoord met hetzelfde bericht en op de herinneringsmail van 18 februari ook. Op geen enkele wijze is contact op te nemen anders dan mail en er is nooit gereageerd op mijn bezwaar.

Ik wil hiermee aangeven dat ik geen interesse heb en afzie van de aanmelding.
Hopelijk kunt u begrip opbrengen voor het gegeven dat ik op geen enkele wijze wist hoe contact op te nemen na slechts 1 telefonisch gesprek zonder enige bevestiging.
Met vriendelijke groeten,

Amanda
    er is geen enkele reactie gekomen. Ik heb de incasso betaald op advies van bank en nogmaals alles opgezegd. ook daarop geen enkele reactie. de mails heb ik allemaal bewaard.

Amanda

Ook een klacht indienen over Kortingcenter.nl (bestaat niet meer)?