Klacht Kortingcenter.nl (bestaat niet meer): onterechte incasso

huib

ook ik heb een slechte ervaring met kortingcenter ben per telefoon benadert om dit te proberen en zou info toe gestuurd krijgen om het thuis door te lezen en te beslissen of ik het zou doen maar nooit iets ontvangen wel ineens een incasso van 39,95 dus netjes terug laten boeken want wist niet waarvoor had immers niets meer van kortingcenter gehoord dus maar via info@kotingcenter.nl een mailtje gestuurd dat ik nooit iets ontvangen heb dus ook niet weet waarvoor ik betaal krijg ik een mailtje retour dat ze op 31dec 2015 een mail hebben gestuurd met inlog code`s maar ook die heb ik niet daarna nog een aantal mails verstuurd naar hun maar krijg geen reactie meer ,wel een incasso team dat schrijft dat ik moet betalen binnen 7 dagen anders komt er 2,95 bij hier op weer geschreven via info want er is niets anders maar ook nu nog steeds geen reactie en dit was gisteren dus afwachten maar ik ben in ieder geval niet van plan te gaan betalen hiervoor

ik wil niets van hun ik heb niets besteld dus wil ook niets betalen ik heb ook geen contract getekend bij hun en wil ook geen incasso`s meer van hun

Ook een klacht indienen over Kortingcenter.nl (bestaat niet meer)?