Klacht Kortingcenter.nl (bestaat niet meer): Oplichting Kortingcenter mbv Nederlandse Incassocentrale

Chris

Eind 2015 ben ik benaderd door Kortingcenter en het klonk wel aantrekkelijk. Ik zou naar enkele weken de inloggegevens krijgen. Er was een opzeggingstermijn van 2 weken, dus zonder risico zou je dan denken.
Enkele maanden later wordt er ineens 39,95 van de rekening gehaald, terwijl ik geen inloggegevens heb gekregen. Ondertussen was de opzeggingstermijn natuurlijk verlopen en hoe moet je opzeggen als ze telefonisch en per mail niet te bereiken zijn.
Ik heb vervolgens het bedrag weer teruggevorderd en heb nu al meerdere mails en telefoontjes van de Nederlandse Incassocentrale gehad.
Het lijkt me logisch dat je niet hoeft te betalen voor iets wat je niet hebt gekregen. In de laatste mail van de nederlandse Incassocentrale dreigen ze binnen enkele dagen met een juridische procedure en dat ik moet verschijnen voor de rechtbank!!!!

Ik wens niets te betalen, want ik heb nergens gebruik van kunnen maken. Kortingcenter heeft zich niet aan afspraken gehouden, dus wil ik uit het bestand verwijderd worden van Kortingcenter en de Nederlandse Incassocentrale

Ook een klacht indienen over Kortingcenter.nl (bestaat niet meer)?