Klacht Kortingcenter.nl (bestaat niet meer): oplichting

Vanna

kortingcenter.nl heeft automatische incasso geprobeerd ( wat ik heb gestorneerd), want ik heb de beloofde vouchers en dergelijke niet ontvangen , tevens is het bedrijf is onvindbaar. Heb dus ook niet kunnen opzeggen. Ik heb nooit iets ontvangen, waaruit blijkt dat ik lid ben geworden of ingestemd heb met de voorwaarden. Nu kreeg ik een mail van een incassobureau MKBusiness, Onderstaande factuur betreffende Kortingcenter is tot op heden helaas onbetaald gebleven. Hierop bent u reeds, middels een eerdere herinnering geattendeerd. We gaan er van uit dat betaling van de factuur aan uw aandacht is ontsnapt en helpen u middels deze brief hieraan herinneren. Ik heb nooit eerder een mail gehad, dit soort bedrijven sturen toch brieven? banknr stichting derdengelden is zelfde als mk business, als je dit bedrijf belt krijg je een bandje zonder dat de firma naam wordt gezegd.

Dat deze oplichters achter korting center worden opgepakt, mij niet meer lastigvallen met hun gezwendel. Ik weet niet of mkbusiness ook bij dat oplichtingsgedoe hoort, maar laat mij met rust, ik heb genoeg aan mijn hoofd. Ik ga niet betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen. Mijn geld heb ik gestorneerd, maar wat er ook per telefoon ook is opgenomen, dit moet worden ontbonden, aangezien kortingcenter (wat op zoekmachines op internet onvindbaar is) geen afspraken is nagekomen. En als er dan al sprake is van een mondelinge overeenkomst, dit moet echt verbroken worden. Im zie op de site van de consumentenbond dat ik niet de enigste gedupeerde ben, en dat er zelfs mensen zijn waarbij er frequenter geldbedragen zijn afgeschreven.

Ook een klacht indienen over Kortingcenter.nl (bestaat niet meer)?