Klacht Kortingcenter.nl (bestaat niet meer): Opzeggen niet mogelijk

Erwin

Het is onmogelijk om kortingcenter op te zeggen. er zou een bevestigingsmail gestuurd worden met voorwaarden en uitleg, waarop je binnen twee weken kon reageren en er vanaf zien. Deze hebben wij nooit ontvangen, echter men begon wel met afschrijven. Ik heb dit terug laten storten en de incasso geblokkeerd. Telefoonnummer van kortingcenter is niet te achterhalen. Bij de stichting derdengelden, welke incasseert, hebben ze ook geen gegevens van kortingcenter. Na een maand kregen wij een aannaming van incassoteam@mkbusiness.nu. Hun 0900 nummer werkt niet en op mail reageren ze ook niet. Via hun bericht is wel het mail adres van kortingcenter bekend, info@kortingcenter.nl, echter zoals verwacht reageert hier ook niemand. Mails komen niet terug dus mogen we ervan uitgaan dat ze wel aankomen. In dreigen zijn ze goed, helaas is een juiste en correcte afhandeling niet hun specialiteit. Ik heb al meer dan 10 mails gestuurd zonder enig resultaat.

Vorderingen laten vervallen en me niet meer lastigvallen

Erwin
    Zelf vele mails gestuurd waarna men uiteindelijk een mail terug heeft gestuurd dat met niets ging incasseren.

Erwin

Ook een klacht indienen over Kortingcenter.nl (bestaat niet meer)?