Klacht Kortingdeals.shop: de medewerkers zijn oneerlijk, liegen en nemen geen verantwoordelijkheid

Gebruiker1641402624

retourneren van een cosmetica product. Op advies van Klarna, via mail contact, 2x om een retour label verzocht. Ik krijg hier geen antwoord op van sell and buy. lees de retour regels van Sell and buy (kortingdeals) en Stuur het, op eigen kosten het product retour.
klarna verzoekt mij de rekening van ruim 100 euro te betalen. Ik meld via de mail aan Klarna dat ik het product naar afzender heb geretourneerd. Klarna mailt mij na een dag dat de afzender het pakket geweigerd heeft wegens hygiëne maatregelen en omdat ik het zelf gekocht heb!!!. Ik scan mijn retour bewijs (barcode) van post nl en lees dat het pakketje volgens post nl aangenomen is door kortingdeals. Ik leg dit uit aan Klarna die de betaling even on holt zet om mij de kans te geven dit uit te zoeken. Ik bel met de verkoper en die verteld mij dat ik het pakket naar het kantoor in Utrecht heb gestuurd (dit was nl het verzendadres van mijn bestelling) dat was het verkeerde adres ik moest naar het magazijn in Drenthe verstuurd worden. terwijl ik tot 2x verzocht heb om een retour label of adres wordt mij dit aangerekend. Als ik 2x verzendkosten overmaak (plus Klarna 110 euro) dan krijg ik mijn cosmetica terug!!
Ik wil mijn bestelling niet terug ik wil deze retour sturen omdat (in het dorp) dezelfde set lippenstiften aanzienlijk goedkoper te koop zijn. ik heb als koper toch het recht, on line gekochte producten retour te sturen zonder opgave van reden.
De lippenstiften zijn ongeopend gebleven.

rechtvaardig afhandelen van mijn retour
Geen oplossing…. Niets veranderd….

Kortingdeals.shop
    Deze zaak is iend december al afgehandeld ,ook door Klara ,zie hieronder

Betwisting is afgerond
    Afgerond op

31 dec. 2021 16:33

Opgelost

Reden

Webwinkel heeft geïnformeerd over ongeldige retourzending

Ook een klacht indienen over Kortingdeals.shop?