Klacht Kortingscode.nl: Volksverlakkerij, bedrog onvolledige informatie op de site

Guijs

Aanvulling: 29 nov staat op de site van kortingscode deze voucher is 9 keer gedownload, op 30 nov net voor mijn mail is de voucher 19 keer gedownload.
Gezien het feit dat er tussen 16 nov en heden 14 dagen zit en men er nu door mijn mail op wordt geattendeerd dat het niet klop is naar mijn mening alleen het verwijzen naar de disclaimer en excuses en het verwijderen van de voucher op de site veel te min. De €16,00 die ik vraag is wel het minimum wat men als "vindersloon / speurwerk en tijd en ongemak" aan mij aan kan bieden.

Ineke Guijs
11:13 (4 uur geleden) op 30 november 2017

aan info@kortingscode.nl
Goedemorgen,
Ik had deze aangelegenheid graag telefonisch met u besproken maar helaas kan ik op uw site geen telefoonnummer vinden.
Via uw site heb ik een kortingsvoucher met de code KNUS-12 voor een artikel bij HOME24 gecopieëerd. De code is geldig tot 30 november en is vandaag al 15 keer gebruikt.
Ik heb gisteravond meerdere keren en vandaag weer geprobeerd om de bestelling bij HOME24 te plaatsen en de vouchercode te plakken in het desbetreffende vak. Ik krijg steeds de melding: voucher niet meer geldig.
Nu net contact met HOME24 opgenomen en men deelde mij mede dat deze voucher al op 16 november s afgelopen. Ik krijg van HOME24 GEEN 12% korting op het artikel van €129,99 dit is toch € 16,00.
Op uw site site staat dat alle kortingen uitvoerig worden gecontroleerd, ik hier mijn ???? bij.
U bent aangesloten bij een overkoepelende organisatie Qshops welke ik nog niet heb geïnformeerd.
Uw bericht dat u mij met € 16,00 tegemoet komt voor het signaleren van uw "fout" en ter compensatie van mijn veronderstelde korting zie ik met belangstelling tegemoet.

M.vr.gr.

C. Guijs
Rembrandtlaan 186
3351 RL Papendrecht

Dorti Abercrombie
12:32 (3 uur geleden) op 30 november 2017

aan mij
Beste mevrouw Guijs,

Wat vervelend om te horen dat u een code heeft willen gebruiken en dat deze niet meer geldig was. Helaas is er een verkeerde einddatum op onze pagina vermeld. Hiervoor onze excuses. We hebben de code van de pagina gehaald.

Wij zullen de korting niet compenseren. Ik verwijs u hiervoor ook graag naar onze disclaimer.

Dorti Abercrombie
Content Manager Kortingscode.nl
Imbull.com | Flipit.com | Kortingscode.nl | Actiecode.nl | Performance.nl

E: dorti@imbull.com

€16,00 compensatie gemiste korting Zie de tekst bij klacht en mail

Kortingscode.nl
    Beste mevrouw Guijs,

Op 1-12-2017 om 20.00 uur heb ik u een e-mail gestuurd aangaande deze klacht. Via deze email verwacht ik u voldoende te hebben geinformeerd.

Dorti
    Hallo Dorti,
    zo makkelijk is het niet. Kortingscode heeft een fout gemaakt. Kortingscode krijgt voldoende geld binnen op elke klik de een bezoeker doet op de site van kortingscode. Hier zit nu net de kruk, ook al s er geen korting meer te halen voor de klant de klik wordt gemaakt. Kortingscode moet toch met een compensatie voor mij komen, dit is niet meer dan billijk.
    Guijs
    Nu de klacht bij de organisatie Qshops BV waar Kortingscode BV is aangesloten aangemeld. Van Qshops BV geen ontvangst mail ontvangen noch een reactie.

Ook een klacht indienen over Kortingscode.nl?