Opgelost door Kortingtrips.com: Krijg een aanmaning en heb me nooit aangemeld bij dit bedrijf

# 182050
van Son Boxmeer

Vandaag 22-8-2016 valt er een brief op de mat waarin staat dat dit de laatste aanmaning is. En dat er verder gewerkt gaat worden met een incassobureau.
Telefonisch contact opgenomen met kortingtrips. En ze blijven maar melden dat de mail dan wel in de spam mail terecht is gekomen, en zijn verder niet voor rede vatbaar. Wij moeten eerst betalen en dan zullen ze wel verder kijken of ze een oplossing kunnen vinden volgens de heer aan de telefoon.
Er zit ook een rare constructie binnen de organisatie. De facturen worden geind door de stichting Mempay. En die doen niks anders dan facturen innen. zij bemoeien zich niet met verdere problemen.
Wij willen geen zaken doen met dit bedrijf

Wij wensen niet meer lastiggevallen worden door dit bedrijf. En zeker geen incassobureau op de stoep.

Kortingtrips.com
    Geachte,

Wij betreuren het ten zeerste dat u een onterechte factuur heeft ontvangen namens Korting-Trips.

Voor verdere vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Onze welgemeende excuses.

info@kortingtrips.com
    TEL (NL) : 085-732 56 16
    TEL (BE) : 028-08 39 80

Met vriendelijke groeten
    Team Korting-Trips
    van Son Boxmeer
    Zoals gevraagd de klantenservice nogmaals gebeld. De telefoniste aan de lijn wilde in eerste instantie niet echt meewerken, totdat ik melde dat de klacht opnklachtkompas stond en me reeds was medegedeeld dat de klacht opgelost zou worden. Na contact te hebben gehad met haar meerdere werd er verontschuldigd en is alles opgelost.
    Bedankt klachtenkompas