Klacht Korzelius reparatieservice: ondeugdelijke aansluiting rookgaskanaal op geiser

piggelmee

Door bedrijf Korzelius reparatieservice werd bestaand rookgasafvoerkanaal niet correct aangesloten op nieuw aangeschafte geiser. Dit is de conclusie van Feenstra warmteservice die schriftelijke verklaart:
“inspectie SOH afkeur i.v.m. rookafvoer. gas afvoer niet in orde. Alles valt zo uit elkaar en slecht gemonteerd. Gebruik op eigen risico. Bewoners zijn op hoogte van CO gevaar”.
Feenstra inspecteerde de aansluiting op 19-02 i.v.m. contract onderhoudservice voor de nieuwe geiser.
Korzelius wenst geen korting te geven op de kosten van de niet correct uitgevoerde dienst. Wel wil Korzelius een nieuwe afvoer aanbrengen met bijbehorende nieuwe loonkosten, die dus voor mij zijn.
Ik ben het hier niet mee eens. Korzelius is niet aangesloten bij geschillencommissie.

50 % korting op nota voor niet correct uitgevoerde dienstverlening. Zie bevindingen Feenstra.

Wij vinden dat Korzelius reparatieservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Korzelius reparatieservice?