Klacht Korzelius reparatieservice: Ontstopping van goot eindigt met lekkage die wij voor eigen rekening moeten nemen

Vhk

Korzelius Reparatiebedrijf is zeer onbetrouwbaar, komt afspraken niet na en vraagt veel te hoge bedragen voor halve werk! Na Korzelius Reparatiebedrijf ingeschakeld te hebben voor een ontstopping, krijgen wij een loodgieter voor een kleine uur over de vloer die €155 vraagt voor een ontstopping. Maar goed, waar we pas na een dag achterkwamen is dat deze loodgieter van Korzelius Reparatieservice een lekkage achterlaat bij ons. Na meerdere malen contact te hebben opgenomen met Korzelius Reparatieservice krijgen wij te horen dat het probleem niet bij hun ligt maar bij ons zelf. Er zijn risico's verbonden aan het loodgieterwerk en wij moeten vervolgens 45 euro betalen om het lekkage probleem op te lossen! Schadalig. Ze willen niet meewerken, eisen te hoge tarieven voor halve werk en bieden enorm slechte service aan! Wij hebben enorm slechte ervaringen met dit bedrijf en twijfelen enorm aan de betrouwbaarheid van Korzelius Reparatieservice. IK RAAD DIT LOODGIETERBEDRIJF VOOR IEDEREEN AF

Geen oplossing. Wij willlen nooit meer dit loodgietersbedrijf inschakelen. Korzelius Reparatieservice heeft een enorm slechte service! Ik vertrouw dit bedrijf voor geen meter meer. Ik hoop echt dat niemand meer met dit bedrijf opgescheept zal worden!

Wij vinden dat Korzelius reparatieservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Korzelius reparatieservice?