Klacht Kosmetiks: Domme oplichters

Siham

Eerst lopen je te liegen over dat ik kon zien dat het om een pre order gaat terwijl geen enkel shit staat vermeld ergens . En voor de duidelijkheid om te kijken of jullie verhaal klopt heb ik gedaan alsof ik een nieuwe zou bestellen en stond nergens pre order of whatever en je kon gelijk doorgaan naar betalingen ? En nog het mooie der van je zegt eerst dat het eind van deze week word geregeld en nu is het begin volgende week ????? Hebben jullie geen schaamte dat jullie mensen zo oplichten nog door reclame te laten maken door influencers en ons voor de gek te houden. Ik zweer het je ik wil mijn product hebben anders neem ik wel andere stappen .

Stuur me kk pakket.

Siham
Ze hebben me meerdere keren beloofd om eindelijk mijn pakket op te sturen maar is niks van gekomen. Ze reageren ook helemaal niet op mijn mail en hebben me geen track en tracé gestuurd zodat ik zelf het kan volgen. Hun reden is geweest dat mijn bestelling een pre order is en het uitverkocht is maar ondertussen staat op hun website nog meer korting op de product zelf . Eind conclusie deze mensen zijn hele grote oplichters!

Ook een klacht indienen over Kosmetiks?