Klacht Kosmos: geld geld retour terwijl ze de verkeerde stoelen hebben geleverd

Klachtnummer
# 51873
Gebruiker
rinus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wij kochten stoelen bij supermeubel, die ging failliet. kosmos nam onze bestelling over. de eerste 2 stoelen zouden geleverd worden begin december. wij belden ze regelmatig op of ze er al waren, maar hoorden steeds nee. tot mijn man op een gegeven moment belde en toen werd er gezegd; ow die stoelen staan hier al twee weken.opgehaald. ons werd gezegd dat de andere begin januari kwamen. weer steeds bellen met ze, maar steeds geen stoelen. in wk 7 zijn eindelijk onze stoelen daar. vervoer geregeld, iemand haalde ze voor ons op en thuis gekomen zagen we dat het de verkeerde waren. naar kosmos gegaan; tja we weten het niet, u wordt gebeld. 3 weken bellen wij steeds met ze, want we hoorden steeds niets van ze; zeggen ze dat ze opnieuw besteld moeten worden en dat dit weer 10 wkn ging duren. wij order annuleren de order en willen ons geld terug. maken een afspraak om de verkeerde te komen brengen en ons geld terug te krijgen; weten de medewerkers van niks en er was geld. wat eenbedrijf!!!

De oplossing

wij willen alleen ons geld maar terug, straks zijn ze failliet en zijn wij ons geld kwijt.
ik zit hier met stoelen die we niet mooi vinden, want die moesten we maar even houden.
ze wilden ze daar niet houden en een voor ons briefje tekenen dat wij ze hadden ingeleverd.
we regelen vervoer, wat ook geld kost en komen tot 2 keer aan toe voor nope bij het bedrijf. een schadevergoeding voor het ingebreke blijven van kosmos zou wel op zijn plaats zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kosmos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kosmos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen