Klacht Koster Glas en Kozijnen: Dakleer van in 2008 geplaatste kunstoffen dakkapel begint craquele te vormen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 82841
Gebruiker
Albert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Door een (andere) dakdekker werd ik geinformeerd dat het dakleer van de dakkapel craqueler (vormen van kleine scheurtjes) vertoonde.
Deze dakdekker had ik ingeschakeld om een extra afvoer te monteren om dat de dakkapel niet helemaal horizontaal was geplaatst. Dit eerst Koster gevraagd dit te verhelpen maar deze liet niets meer van zich horen toen ik hem had gevraagd dit te bekijken.
De craqueler vorming later dus doorgegeven aan de fa Koster. Dhr Koster heeft het bekeken en besproken met zijn dakleer leverancier. Hele tijd niets meer gehoord en toen zelf maar weer kontact gezocht met Koster. Ik kreeg te horen dat er niets aan de hand was en dat ik garantie zou krijgen als er lekkage zou ontstaan....
Hierop kontact gehad met VKG, keurmerk Vereniging Kunststof Gevelelementenindustrie . te Haarlem. Die komt tot de conclusie dat zij niets kunnen doen omdat het niets te maken heeft met de kunststof van de dakkapel....

De oplossing

Dat mijn klacht serieus wordt genomen en dat we tot een oplossing komen tot vervanging van het huidige dakleer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Koster Glas en Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Albert
    Datum
    Helemaal geen reaktie, niets gehoord.
    Dan houdt het op, jammer ook voor de fa Koster

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Albert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Koster Glas en Kozijnen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen