Klacht Kozijn Specialisten: Montage is na 9 maanden nog niet klaar!

H

Dit bedrijf is nu 7 maanden bezig met het plaatsen van 7 kozijnen en een schuifpui en is nog niet klaar. 1 kozijn is verkeerd besteld, is nu scheef geplaatst en slecht afgewerkt. Ook bij 2 andere kozijnen is slecht afgewerkt. Ook 4 horren en 3 bedieningsstangen voor ventilatieroosters zijn niet geleverd. Controle en oplevering heeft niet plaatsgevonden. In de overeenkomst staat dat ze lid van branchevereniging VLOK zijn. Veel wisseling van personeel, waarbij de een beter geschoold is dan de ander. Volgens VEH is hier sprake van bedrog, dwaling en wanprestatie. Op mails met vragen en voorstellen mijnerzijds wordt niet gereageerd.

Ik heb diverse voorstellen gedaan. Op 1 daarvan werd mij een korting van 50% op het verkeerd geleverde kozijn geboden. Dit betrof een bedrag van 218 euro. Uiteraard veel te weinig. Op andere voorstellen werd niet ingegaan. Nu wil ik van het contract af, waarbij de laatste factuur door mij niet wordt betaald. Met dat bedrag, ongeveer €2200,- kan ik dan een goed ingemeten laatste kozijn kopen, en dit door een andere bedrijf laten monteren. Ook moet ik van dat bedrag nog de 4 niet geleverde horren en 3 bedieningsstangen aanschaffen. Dit bedrag zal ik hard nodig hebben om alles af te laten maken.

Wij vinden dat Kozijn Specialisten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

H
    Branchevereniging VLOK heeft mij gemeld dat KOZIJNSPECIALISTEN geen lid zijn en dat ze actie gaan ondernemen.

Ook een klacht indienen over Kozijn Specialisten?