Klacht Kozijnmeesters: Geen reactie na klachten binnen garantietermijn

Klachtnummer
# 178026
Gebruiker
E
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nog geen half jaar geleden hebben wij een nieuwe voordeur en bergingsdeur laten plaatsen door De Kozijnmeesters. In mei begonnen de deuren te klemmen. Begin juni hebben wij het bedrijf gebeld om iemand daarnaar te laten kijken. Ze hadden liever een email, dus die is verstuurd met de aanvraag voor een monteur die het probleem komt oplossen. Daarop kwam alleen een standaard email dat de aanvraag was ontvangen. Verder niets. Eind juni heb ik wederom gebeld. Als ze in de beurt zouden zijn dan kwam er iemand langs, ze wist nog niet wanneer. Op 13 juli, ruim een maand later, heb ik weer een email gestuurd. Geen reactie sindsdien. De deuren sluiten alleen met brute kracht ondertussen een en dit valt keurig binnen de garantietermijn, maar de Kozijnmeesters voelen zich niet verantwoordelijk om dit op te lossen. Dat kan niet en is contractbreuk.

De oplossing

Een monteur die het klemmen en niet goed sluiten komt oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kozijnmeesters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties