Klacht KPN NetwerkNL: 1e monteur heeft storing niet opgelost 2e monteur wel 2x voorrijkosten

boontjes#200

5-2-2021 een storing gemeld bij de storingsdienst van de KPN. De storing deed zich voor op een TV in een kantoortje boven. Er is een monteur van de KPN geweest en deze heeft de TV installatie nagezien en enkele software apparaten vervangen van de grote TV in de woonkamer omdat deze verouderd waren. Volgens de monteur waren daar geen kosten aan verbonden. Wel zouden de voorrijkosten in rekening worden gebracht. Mijn klacht is dat ik voor 1 stroring 2 x de voorrijkosten moet betalen. En dat vind ik niet terecht en ik wil dan ook
1 x de voorrijkosten van € 60,00 gecrediteerd hebben.
Als trouwe klant heb ik daar recht op. Tel. heb ik contact gehad met Mariska over deze klacht.

Crediteren van € 60,00 voor de tweede monteur omdat de eerste monteur de storing niet heeft kunnen oplossen.

KPN NetwerkNL
    Beste heer/mevrouw Prins,

Bedankt voor uw bericht.

U heeft uw klacht voor KPN ingediend bij een geheel andere partij, namelijk KPN NetwerkNL. KPN NetwerkNL is niet de verantwoordelijke oplospartij geweest voor uw storing. Wij zijn enkel de netwerkbeheerders van onze eigen glasvezelnetwerk. Helaas kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen.

Wij adviseren u om uw klacht in te dienen bij uw serviceprovider KPN. Telefonisch is KPN bereikbaar op 0800-0402 en voor meer informatie kunt u terecht op www.kpn.com.

Hopelijk bent u hierbij voldoende geïnformeerd.

Samsara
    Klachtenteam KPN NetwerkNL

boontjes#200
De Klacht ging over het onterecht factureren van € 60,00 als voorrijkosten van een monteur. 1e monteur heeft storing niet opgelost en daarna een 2e monteur die de storing wel heeft opgelost. Als "beloning" kreeg 2 x voorrijkosten gefactureerd. En daar ben ik het niet mee eens.

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?