Klacht KPN NetwerkNL: 2x afspraak 2x komt niemand

tommymeer

Afspraak gemaakt voor schouwing woning voor waar glasvezel aansluiting moet komen. Maandag 6 september tussen 12:00 en 13:00. No-Show.
Ik bellen met van Gelder telecom. Mevrouw joke kon niemand bereiken. Dan maar nieuwe afspraak. Vandaag tussen 17:00 en 18:00 uur. Weer niemand weer no-show. Echt slecht dat jullie zaken doen met zo'n partij. Wil graag dat iemand komt want wil glasvezel.

Ik wil dat iemand komt en afspraken worden nagekomen.

tommymeer
    KpnNetwerk chat zegt maak maar nieuwe afspraak. Maar ik geloof niet dat er iemand komt.

Van Gelder Telecom is de onderaannemer voor glasvezel in Alkmaar maar die kunnen niemand bereiken.
    Geachte Heer van der Meer,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te horen dat de afspraken niet zijn nagekomen. Dit is zeker niet de gewenste situatie. Wij hebben de aannemer verzocht om een nieuwe afspraak met u te maken, zij zullen hiervoor contact met u op nemen. Onze welgemeende excuses voor de ontstaande situatie.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Valerie
    klachtenteam KPN netwerk
    tommymeer
    Nog steeds geen contact met schouwer.
    Zelf maar weer gebeld met van Gelder telecom omdat ze geen afspraak meer durven te maken omdat hij toch niet komt.

Ze zouden mij terugbellen maar het is stil.

Wel bos bloemen gehad van KpnNetwerk. Dat is top maar wil gewoon heel graag glasvezel en dat iemand komt schouwen.
    Geachte heer Van der Meer,

Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer om te vernemen dat u nog niet bent gebeld voor het maken van een afspraak met onze schouwer. Onze welgemeende excuses daarvoor.

Wij hebben Van Gelder nogmaals met klem verzocht om u hier zo snel mogelijk voor te bellen. Wellicht dat het makkelijker is als u ons belt, zodat wij u direct in contact kunnen brengen met de planningsdesk van Van Gelder. Ons telefoonnummer is 088-0063744 en wij zijn hiervoor bereikbaar op werkdagen tot 16:30 uur.

Hopelijk bent u hierbij voldoende geïnformeerd.

Samsara
    Klachtenteam KPN Netwerk
    Best meneer/mevrouw,

Als ik 088-0063744 bel dan moet ik mijn postcode en huisnummer inspreken en dan word ik verbonden met van Gelder Telecom.

Zelf vrijdag ook maar weer gebeld want ik hoor helemaal niks van ze. Ze gaan het weer uitzoeken.

Vanmorgen kreeg ik een mail van KPN Netwerk dat de werkzaamheden in de straat zijn afgerond. Er is helemaal NIKS gebeurd in de straat. 0,0 niks gebeurd dus er gaan echt dingen niet goed. Ook geen kabel bij de woning.

Ik wil mega graag glasvezel maar ik kan mij voorstellen dat er veel huizen zijn die denken laat maar. Wat natuurlijk doodzonde is.
    Geachte heer van der Meer,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te horen dat er nog steeds geen contact met u is opgenomen. We hebben nogmaals een bericht naar de uitvoering gestuurd met het verzoek om contact met u op te nemen voor het maken van een afspraak.

De brief die u heeft ontvangen wordt naar de hele straat verzonden en is bij uw adres helaas niet van toepassing, u kunt deze als niet verzonden beschouwen.

Hopelijk bent u hierbij voldoende geïnformeerd.

Joël
    Klachtenteam KPN Netwerk

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?