Klacht KPN NetwerkNL: 3x loze afspraak aanleg glasvezel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 603758
Gebruiker
HannaK
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In eerste instantie een kabel verkeerde kant van de oprit aangelegd. Ondertussen is er 3x een monteur gepland zonder dat die dus iets kan doen. Na eindeloos bellen zou ik door iemand van de planning teruggebeld worden. Dat os nu 3 weken geleden. Ook op mail wordt niet gereageerd. Wat een flut bedrijf dat het voor KPN installeert...

Gewenste oplossing

Dat ik wordt gecontracteerd om een afspraak te maken die na wordt gekomen
Geboden oplossing
Nog steeds niks gehoord.... jammer
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Rijbroek,

    Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen.

    Vervelend om te horen dat er al 3 afspraken niet zijn nagekomen, ons welgemeende excuus hiervoor.

    Wij gaan dit onder de aandacht brengen bij de verantwoordelijke aannemer met het verzoek contact met u op te nemen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Cynthia

    Klachtenteam KPN Netwerk

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen