Opgelost door KPN NetwerkNL: 5 weken na de afgesproken uitvoeringsweek nog steeds geen glasvezel aansluiting in onze nieuwbouw wo

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 432104
Gebruiker
Vrachelserf
Datum
5 reacties

Details

De klacht

5 weken na de afgesproken uitvoeringsweek nog steeds geen glasvezel aansluiting in onze nieuwbouw woning.

Glasvezel aanvraag via mijnaansluiting.nl in september 2019 aangevraagd.
Planning KPN Netwerk NL - Week 07-2020 voorbereidingen / Week 08-2020 definitieve aansluiting.

Week 07 zijn de werkzaamheden uitgevoerd, week 08 is men nooit geweest.

Na meerdere mails en whatsapp berichten geen planning mogen ontvangen. Inmiddels is het week 13 en nog steeds geen aansluiting!!

De oplossing

In week 14 de definitieve aansluiting realiseren zodat wij met het gezin gebruik kunnen maken van TV en internet.

5 reacties

  1. Auteur
    Vrachelserf
    Datum
    Email KPN Netwerk NL d.d. 10-02-2020:

    Geachte heer/mevrouw, 

    U ontvangt deze e-mail naar aanleiding van uw eerdere contact over de glasvezelaansluiting in uw woning.

    Wij hebben zojuist de terugkoppeling ontvangen van onze uitvoering in de regio, dat er nog graafwerkzaamheden moeten worden uitgevoerd voor de verbinding naar uw woning. Deze zullen in week 7 beginnen en onze uitvoering gaat uw woning in week 8 aansluiten. Hier voor wordt er nog contact met u opgenomen om een afspraak te maken. Wij zullen uw dossier in behandeling houden tot de aansluiting gerealiseerd is.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Heeft u nog aanvullende vragen, dan hoor ik dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Anoushka 

      


    Telefoon: +31 088 006 3744

    Whatsapp: +31 630 856 291


    www.kpnnetwerk.nl


    U hebt op 28-1-2020 14:26 uur de volgende vraag aan ons gesteld:
  2. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Caron,

    Het spijt mij te vernemen dat de aanleg van het glasvezelnetwerk niet soepel verloopt.
    Ik heb dan ook uw dossier opgeschaald richting onze uitvoerende dienst, hierin hoop ik spoedig meer informatie te gaan krijgen over uw adres. Zodra ik meer informatie heb, zal ik u direct verder informeren.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen
    Klachtenteam KPNNetwerkNL
  3. Auteur
    Vrachelserf
    Datum
    Goedemiddag,

    Dank voor de snelle reactie, echter krijg ik deze mail wekelijks (inmiddels 6 weken verder) te zien in mijn mailbox.
    Jammer genoeg valt er tot op heden geen concrete afspraak met jullie uitvoeringsteam te maken.

    Je zult begrijpen dat ik geen vertrouwen meer heb ik het maken van een afspraak. Het wordt tijd dat jullie je afspraken na gaan komen.
  4. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Caron,

    Helaas heb ik minder goed nieuws vanuit onze uitvoerende dienst. Door de coronacrisis is er in uw regio een capaciteitsprobleem, doordat er monteurs niet aan het werk kunnen op dit moment. Hierin volgen wij de richtlijnen van het RIVM, waardoor wij uw woning op dit moment nog niet kunnen aansluiten.

    Zodra er een verder planning bekend is, zal ik dit direct met u communiceren. Ik heb voor u per mail voorwaarden gestuurd voor een tijdelijke noodvoorziening, als u daarop akkoord geeft kan ik de dongel naar u toesturen.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen
    Klachtenteam KPNNetwerkNL
  5. Auteur
    Vrachelserf
    Datum
    Goedemorgen,

    Een tijdelijk wifi punt is ontvangen een week, dank daarvoor.

    Gister telefonisch contact gehad, mijn overbuurman wordt op 09 april aangesloten volgens de planning. Gevraagd om onze woning dezelfde dag mee te nemen. Wederom geen duidelijkheid.. een kleine moeite om onze woning die dag ook te voorzien toch?

    Zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vrachelserf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen