Opgelost door KPN NetwerkNL: Aansluiting internet en tv
Details
Klacht
Op 03 oktober abonnement afgesloten voor internet en tv. Voor het internet moet er geen monteur langskomen om de glasvezelaansluiting aan te sluiten op het modem, dit kan niet zelf gedaan worden. Dit is tot op heden (04 november) niet gebeurd, ondanks vele telefoontjes en klachten via KPN telkens van kastje naar de muur gestuurd.Medewerker van klachtenafhandeling zegt: hier kunnen wij niks aan doen, gaat via KPN netwerk. Was erg onaardig en niet meewerkend, kapte het gesprek telkens af. Als ik als consument een product afsluit zou ik er vanuit kunnen gaan dat het bedrijf dit oplost, linksom of rechtsom.
Ik sluit als consument een product af en zelfs na meer dan een maand kan ik er nog geen gebruik van maken.
Gewenste oplossing
Dat het internet en tv abonnement wordt aangesloten zodat ik eigen WiFi en TV heb.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.