Opgelost door KPN NetwerkNL: Aansluiting internet en tv

content Opgelost
M. Jacobs

Op 03 oktober abonnement afgesloten voor internet en tv. Voor het internet moet er geen monteur langskomen om de glasvezelaansluiting aan te sluiten op het modem, dit kan niet zelf gedaan worden. Dit is tot op heden (04 november) niet gebeurd, ondanks vele telefoontjes en klachten via KPN telkens van kastje naar de muur gestuurd.

Medewerker van klachtenafhandeling zegt: hier kunnen wij niks aan doen, gaat via KPN netwerk. Was erg onaardig en niet meewerkend, kapte het gesprek telkens af. Als ik als consument een product afsluit zou ik er vanuit kunnen gaan dat het bedrijf dit oplost, linksom of rechtsom.

Ik sluit als consument een product af en zelfs na meer dan een maand kan ik er nog geen gebruik van maken.

Dat het internet en tv abonnement wordt aangesloten zodat ik eigen WiFi en TV heb.
KPN heeft uiteindelijk monteur gestuurd en die heeft het probleem opgelost. Na meer dan 2 maanden eindelijk eigen WiFi en TV van KPN.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Jacobs,

KPN Klantenreacties CMT

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Jacobs,

KPN Netwerk heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Klachtenteam KPN Netwerk
    M. Jacobs
    Helaas probleem nog niet opgelost (23-11). Nog steeds geen eigen WiFi en TV. Wel tijdelijk oplossing met 4G kastje van KPN.

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?