Klacht KPN NetwerkNL: Aansluiting nog steeds niet geregeld en 0 informatie van KPN netwerk
Details
De klacht
Via de site mijnaansluiting.nl heb ik op 28-02-20 aangegeven dat wij de glasvezel wilde laten aansluiten in ons nieuwbouwhuis. (de kabel was al getrokken en binnengebracht) Op 15-04-2020 heb ik van KPN netwerk de bevestiging gekregen dat dit in week 20 gerealiseerd zou worden. Op 28-04-2020 belde Volker Wessels dat er op 5 mei een monteur kwam om de aansluiting in orde te maken. Tot dusver prima dus....Op 5 mei kwam ook inderdaad de monteur, die heeft de glasvezel doorgemeten, geconstateerd dat de glasvezel geen signaal had en is vertrokken.
Sindsdien krijg ik nergens meer informatie, via de klantenservice van KPN netwerk krijg ik te horen dat het aan "de aannemer" ligt. Ik heb dus ook contact opgenomen met de klantenservice van Volker Wessels. Die wisten mij te vertellen dat ze regelmatig klachten krijgen maar dat zij er helaas niets aan kunnen doen omdat de planning volledig in handen is van KPN Netwerk.
Nu heb ik een tijdelijk MIFI punt gekregen, voor wel 1 maand en 50GB. Ik werk thuis en wil ook graag tv kunnen kijken, daarvoor is dit MIFI punt niet toereikend (max 3G, erg traag netwerk)
Ik vind het onacceptabel dat KPN Netwerk mij niet van informatie voorziet met betrekking tot onze aansluiting en dat ik nu zelf al een maand dik achter de informatie aan moet jagen....
De oplossing
De glasvezel in onze woning aansluiten.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.