Klacht KPN NetwerkNL: Afspraak afzeggen zonder overeenstemming, niet oplossingsgericht

Es_Mich

Chronologisch:
22-6 Contact gehad met jullie partner Telecom Volker Wessels ivm de aansluiting glasvezel KPN ovv kenmerk 800459. Hierover ook telefonisch contact gehad met een medewerker. Desbetreffende medewerker heeft mijn voicemail ingesproken en ik moest vanaf 12.00u aanwezig bij het huis zijn.
23-6 Vanaf 12.00u aanwezig bij de woning. Dit is aantoonbaar. Speciaal vrij genomen van werk. Om 16.00u contact gehad met Telecom VW, 22 minuten in de wacht gestaan en werd ik voor afspraken doorverwezen naar KPN. Dit terwijl de brief van Telecom VW was. Op de valreep om 17.00u een medewerker gesproken en werd aangegeven dat zij hier niet overgaan. Weer werd ik doorverwezen naar KPN, echter kwam er niemand opdagen. Er werd vinger gewezen naar KPN. Dezelfde avond een klacht ingediend bij Telecom VW over de gang van zaken en ik een oplossing wil.
24-6 Telecom VW telefonisch niet bereikbaar en een tweede klacht ingediend. Inmiddels heeft KPN zonder overeenstemming de afspraak van 30 juni beëindigd door middel van een sms. Dit terwijl ik deze datum 5 weken van te voren heb aangegeven en echt(!) internet nodig heb in de woning ivm werk en nutsbedrijven. De KPN medewerker gaf een standaard verhaal aan en de afspraak bleef ongedaan. Zij boden mij niet eens de kans om alles alsnog te regelen als klant en een oplossing van KPN was niet mogelijk voor 30 juni. Willen jullie mij wel als klant?? Ik heb na werk direct contact opgenomen met KPN en Telecom VW echter waren deze niet meer bereikbaar. Ik werk ook van 07.45-17.30u in een vitaal beroep. Graag zsm contact, de afspraak weer inplannen op 30 juni en jullie communicatie met Telecom VW op orde brengen dat ik als klant niet de dupe ben. Immers stond ik gisteren ook voor Jan met de korte achternaam gisteren bij de woning, heb ik onnodig vrij genomen en had ik ook graag gewild dat jullie partner was komen opdagen. Wij zijn op 30 juni afhankelijk van jullie aansluiting, anders krijgen wij nog meer onnodige onkosten van andere leveranciers die wij niet meer kunnen aanpassen.

- Betere communicatie tussen Telecom Volker Wessels en KPN.
- Deze week een glasvezel aansluiting wordt verzorgd door Telecom Volker Wessels of KPN ovv kenmerk 800459 Telecom VW
- KPN zich klantvriendelijker instelt en niet zo maar afspraken eruit haalt als de klant er niets aan kan doen als een partner niet komt opdagen.
- Afspraak 30 juni terug in het schema zetten
- Indien er niet aan bovenstaand voldaan kan worden, zien wij compensatie tegemoet
- Bij geen gehoor = klantverlies. Immers ben ik al ruim 15 jaar klant bij jullie (aantoonbaar met mobielnummer)

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Vijlbrief,

Wat vervelend om te moeten vernemen dat de aanleg van glasvezel niet zo soepel verloopt.

Echter zie ik in mijn systeem dat u nog geen contact heeft gehad met KPN NetwerkNL waar wij de enige partij zijn die u hier verder mee kunnen helpen op het moment.

U bent klant bij de provider KPN maar dit gaat buiten de partij om waar u nu een klacht indient.

Voor uw woning zullen wij een dossier uit moeten zetten richting onze aannemer met het verzoek om de aansluiting in uw woning op te leveren. Ik kom graag in het bezit van uw e-mailadres zodat we de correspondentie via dat kanaal voort kunnen zetten.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Michael
    KPNNetwerkNL Klachten
    Es_Mich
    Beste Michael

Graag willen wij dit zo snel mogelijk geregeld hebben in verband met aanleg toon en meerdere andere zaken.

Ons emailadres is es_mich@outlook.com
    KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Vijlbrief,

Bedankt voor uw e-mailadres. Ik zal u gelijk een mail toesturen met aanvullende informatie.

Michael
    KPNNetwerkNL Klachten

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?