Klacht KPN NetwerkNL: Agressieve verkoop van glasvezelnetwerk

AfwasDrone#768

Nooit aangevraagd, wel werkzaamheden voor mijn voordeur (eigen grond maar met recht van overpacht, dus onrechtmatig). Slechte herbestrating en glasvezelspriet van 30cm voor mijn deur uit de grond.
Op 24/11 krijg ik een brief dat er een afspraak staat, dat ik naar een webpagina kan in afspraak te verzetten, maar kan kennelijk niet weigeren?! Ik wil niets met KPN! Ook bellen heeft geen zin: van kastje naar de muur en uiteindelijk na 20 minuten wordt de verbinding verbroken...

Excuses en mij nóóit meer benaderen

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Brouwer,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben u gister telefonisch in contact gebracht met onze uitvoerder in IJmuiden om uw klacht bespreek te maken. Wat jammer om te vernemen dat de verbinding vervolgens is verbroken.

Wij hebben uw bericht gedeeld met onze uitvoerder en haar verzocht om u te bellen voor het bespreken van een oplossing.

Hopelijk bent u tot zover voldoende geïnformeerd.

Samsara
    Klachtenteam KPN Netwerk
    AfwasDrone#768
    Er is wel door een (onbekend) 06-nummer gebeld, maar ik kon niet opnemen. Er werd geen voicemail ingesproken. Als KPN werknemers heeft die anoniem bellen, gaat het moeilijk worden.
    Ik wacht dus nog steeds op een antwoord!
    KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Brouwer,

Onze uitvoering belt altijd privé, hier kan ik helaas niets aan doen. Ik zal ze nogmaals verzoeken contact met u op te nemen. U kunt ook altijd zelf met ons bellen op 088 006 37 44.

Joël
    Klachtenafdeling KPN Netwerk.

AfwasDrone#768
Niets gehoord. Klaar met die oplichtersbende!

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?