Klacht KPN NetwerkNL: Agressieve verkoop van glasvezelnetwerk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 567755
Gebruiker
AfwasDrone#768
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Nooit aangevraagd, wel werkzaamheden voor mijn voordeur (eigen grond maar met recht van overpacht, dus onrechtmatig). Slechte herbestrating en glasvezelspriet van 30cm voor mijn deur uit de grond.
Op 24/11 krijg ik een brief dat er een afspraak staat, dat ik naar een webpagina kan in afspraak te verzetten, maar kan kennelijk niet weigeren?! Ik wil niets met KPN! Ook bellen heeft geen zin: van kastje naar de muur en uiteindelijk na 20 minuten wordt de verbinding verbroken...

De oplossing

Excuses en mij nóóit meer benaderen

3 reacties

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Brouwer,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij hebben u gister telefonisch in contact gebracht met onze uitvoerder in IJmuiden om uw klacht bespreek te maken. Wat jammer om te vernemen dat de verbinding vervolgens is verbroken.

    Wij hebben uw bericht gedeeld met onze uitvoerder en haar verzocht om u te bellen voor het bespreken van een oplossing.

    Hopelijk bent u tot zover voldoende geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    Samsara
    Klachtenteam KPN Netwerk
  2. Auteur
    AfwasDrone#768
    Datum
    Er is wel door een (onbekend) 06-nummer gebeld, maar ik kon niet opnemen. Er werd geen voicemail ingesproken. Als KPN werknemers heeft die anoniem bellen, gaat het moeilijk worden.
    Ik wacht dus nog steeds op een antwoord!
  3. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Brouwer,

    Onze uitvoering belt altijd privé, hier kan ik helaas niets aan doen. Ik zal ze nogmaals verzoeken contact met u op te nemen. U kunt ook altijd zelf met ons bellen op 088 006 37 44.

    Met vriendelijke groet,

    Joël
    Klachtenafdeling KPN Netwerk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AfwasDrone#768
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets gehoord. Klaar met die oplichtersbende!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen