Klacht KPN NetwerkNL: Declaratieadres voor extra kosten door kapot glasvezel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 634192
Gebruiker
M. van Dillen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb al een tijd (vandaag 2,5 week) geen internet omdat de glasvezelkabel niet goed functioneert. Waar kan ik de extra kosten die dit met zich meebrengt (extra mobiele bundel) declareren? Mijn internetprovider (Online) verwijst naar de netbeheerder = KPN, maar kan geen contactgegevens bieden.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn extra kosten kunnen declareren. En ik wil dat anderen dit ook kunnen, dus dat er contactgegevens op KPN website komen om dit te kunnen doen.
Geboden oplossing
De vraag is geheel niet gelezen, dus er is geen oplossing geboden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    M. van Dillen
    Datum
    Sympathieke action, Joel van KPN Netwerk. Maar niet wat ik vroeg. Graag de vraag lezen en iets reageren tav de gewenste oplossing.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen