Klacht KPN NetwerkNL: Door overstap van provider KPN naar Youfone hebben zij op 2 november opzegging doorgegeven.

Klachtnummer
# 423953
Gebruiker
Overstapper792
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 2 februari 2020 ontving ik van KPN een foutieve eindafrekening: verrekening per 3 januari 2020 van mijn abonnement. Dit moet zijn: 3 december 2019.
Er is dus ten onrechte na de opzegtermijn van één maand toch nog weer een tweede maand in rekening gebracht.

De oplossing

Graag ontvang ik van u spoedig bericht of dit alsnog een maand terug gecorrigeerd wordt door u. Mij is ten onrechte één maand te veel in rekening gebracht.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Molenkamp,

    Het spijt mij te vernemen dat u een foutieve eindafrekening heeft gehad van KPN. Helaas moet ik u melden dat wij van KPNNetwerkNL, verantwoordelijk zijn voor de aanleg van glasvezel in Nederland.
    Ik kan u aanraden om met de provider KPN te bellen 0800 0402 of eventueel te kijken op www.kpn.com voor andere contactmogelijkheden.

    Mijn excuses voor het ongemak,

    Jeroen
    Klachtenteam KPNNetwerkNL

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen