Opgelost door KPN NetwerkNL: Geen antwoord van bedrijf waar KPN mee in zee gaat.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 531748
Gebruiker
GeenGeuzenstijlapril
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Glasvezelaansluiting Rotterdam,
Mail ontvangen van Selecta infratechniek i.v.m glasvezelaansluiting. Twee bijlages, een voor pandeigenaar en een installatiedocument. Invullen en terugmailen. Telefonisch contact gezocht met Selecta i.v.m vragen over de vage documenten, maar natuurlijk alle medewerkers in gesprek en 20min. later nog steeds, blijft u aan de lijn!!!
Gemaild naar Selecta op 29-03-2021, maar nog niets vernomen op 06-04-2021.

De oplossing

Antwoorden op vragen.
Mail verstuurd naar b.pirhan@selectaholding.com

1 reactie

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Visser,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat jammer dat het niet is gelukt om telefonisch in contact te komen met onze onderaannemer Selecta. Selecta voert voor ons de werkzaamheden uit met betrekking tot de aanleg van ons glasvezelnetwerk en daarom zullen zijn uw vragen over deze documenten kunnen beantwoorden.

    Om u verder te kunnen informeren over deze documenten ontvangen wij graag uw e-mailadres en uw telefoonnummer. Wij zullen deze vervolgens delen met Selecta met daarbij de vraag om u snel mogelijk te contacteren hierover.

    Uw contactgegevens kunt u met ons delen via deze pagina of via ons e-mailadres support@kpnnetwerk.nl. Indien u ervoor kiest om ons te mailen, vermeld dan s.v.p. de desbetreffende postcode en het huisnummer in uw bericht.

    Wij zien uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,


    Samsara
    Klachtenteam KPN NetwerkNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GeenGeuzenstijlapril
Datum
Uiteindelijke oplossing
Contact gehad met KPN.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen