Opgelost door KPN NetwerkNL: Geen antwoord van bedrijf waar KPN mee in zee gaat.

content Opgelost
GeenGeuzenstijlapril

Glasvezelaansluiting Rotterdam,
Mail ontvangen van Selecta infratechniek i.v.m glasvezelaansluiting. Twee bijlages, een voor pandeigenaar en een installatiedocument. Invullen en terugmailen. Telefonisch contact gezocht met Selecta i.v.m vragen over de vage documenten, maar natuurlijk alle medewerkers in gesprek en 20min. later nog steeds, blijft u aan de lijn!!!
Gemaild naar Selecta op 29-03-2021, maar nog niets vernomen op 06-04-2021.

Antwoorden op vragen.
Mail verstuurd naar b.pirhan@selectaholding.com

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Visser,

Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer dat het niet is gelukt om telefonisch in contact te komen met onze onderaannemer Selecta. Selecta voert voor ons de werkzaamheden uit met betrekking tot de aanleg van ons glasvezelnetwerk en daarom zullen zijn uw vragen over deze documenten kunnen beantwoorden.

Om u verder te kunnen informeren over deze documenten ontvangen wij graag uw e-mailadres en uw telefoonnummer. Wij zullen deze vervolgens delen met Selecta met daarbij de vraag om u snel mogelijk te contacteren hierover.

Uw contactgegevens kunt u met ons delen via deze pagina of via ons e-mailadres support@kpnnetwerk.nl. Indien u ervoor kiest om ons te mailen, vermeld dan s.v.p. de desbetreffende postcode en het huisnummer in uw bericht.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Samsara
    Klachtenteam KPN NetwerkNL

GeenGeuzenstijlapril
Contact gehad met KPN.

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?