Klacht KPN NetwerkNL: Geen gehoor voor het maken van afspraak voor het aansluiten van glasvezel
Details
Klacht
Ik ben al bijna 6 weken bezig met de aannemer van KPN netwerk voor het aansluiten van glasvezel in mijn woning, maar ze zijn echt onprofessioneel.Ze zijn een paar keer zonder van te voren door te geven langs geweest terwijl ik op werk was, en als ik ze bel krijg ik een bericht te horen dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn.
Via KPN netwerk geprobeerd een afspraak te maken of ervoor te zorgen dat ik ze aan de lijn krijg, maar hier krijg ik ook geen gehoor. Ik krijg ze maar niet te pakken en kan niet op een normale manier een afspraak maken met ze.
Gewenste oplossing
Meer professionaliteit, op dezelfde dag teruggebeld worden en zorgen dat er een afspraak gemaakt kan worden. Het hoeft toch niet zo moeilijk te zijn, waarom kan er niet online gewoon een afspraak gemaakt worden- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.