Klacht KPN NetwerkNL: Geen gehoor voor het maken van afspraak voor het aansluiten van glasvezel

ASAR

Ik ben al bijna 6 weken bezig met de aannemer van KPN netwerk voor het aansluiten van glasvezel in mijn woning, maar ze zijn echt onprofessioneel.

Ze zijn een paar keer zonder van te voren door te geven langs geweest terwijl ik op werk was, en als ik ze bel krijg ik een bericht te horen dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn.

Via KPN netwerk geprobeerd een afspraak te maken of ervoor te zorgen dat ik ze aan de lijn krijg, maar hier krijg ik ook geen gehoor. Ik krijg ze maar niet te pakken en kan niet op een normale manier een afspraak maken met ze.

Meer professionaliteit, op dezelfde dag teruggebeld worden en zorgen dat er een afspraak gemaakt kan worden. Het hoeft toch niet zo moeilijk te zijn, waarom kan er niet online gewoon een afspraak gemaakt worden
Ik had gisteren een afspraak met de aannemer voor de glasvezelverbinding maar ze zijn niet langs geweest en ik was de hele dag thuis

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Sarimin,

KPN Netwerk heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Klachtenteam KPN Netwerk
    ASAR
    Binnenkort is relatief, wat is de tijdsperiode dat ik iemand kan spreken om een afspraak te maken en dat de afspraak ook word nagekomen.
    ASAR
    Helaas ben ik nog steeds niet gebeld voor een afspraak.
    ASAR
    Het is al 10 werkdagen geleden dat ik mijn klacht hebt ingediend, en ik ben 1 keer gebeld door KPN dat er een afspraak met mij gemaakt zou worden, maar helaas heb ik tot nu toe niks vernomen van ze en is er nog steeds geen afspraak met mij gemaakt..

Wat zijn ze toch echt professioneel!!
    ASAR
    Helaas ben ik nog steeds niet gebeld door de aannemer. Ik ben 1 keer gebeld door KPN en mijn ticket zou geescaleerd worden en binnen een paar werkdagen zou er met mij aan afspraak gemaakt worden. Dit is helaas nog steeds niet gebeurd.
    KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Sarimin,

Wij hebben u zojuist een E-mail gestuurd.

Klachtenteam KPN Netwerk

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?