Klacht KPN NetwerkNL: Geen glasvezel kabel aansluiting

Klachtnummer
# 567779
Gebruiker
Kromme
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de Hogerhoeve bij appartement Oriënteren heeft niemand nog een aansluiting
Dit is doorgegeven maar tot op heden niets meegedaan schandalig
De originele bouwtechnische gegevens waren aanwezig maar de hoge heren
wisten het toen beter
Zal ons benieuwen wanneer alles in orde momt

De oplossing

Verhelpen

1 reactie

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sneijder,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat jammer om te vernemen dat uw glasvezelaansluiting nog niet is gemonteerd. Onze welgemeende excuses daarvoor.

    Wij hebben hier een melding van gemaakt bij onze onderaannemer in Nieuwegein. Zij zal u spoedig informeren over het vervolg van de glasvezelaanleg.

    Hopelijk bent u tot zover voldoende geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    Samsara
    Klachtenteam KPN Netwerk

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen