Klacht KPN NetwerkNL: Geen glasvezelsignaal en levering van TV/internet/telefoon en gebrek aan service.

3maandenzonder

In november 2019 verhuizing doorgegeven. 2 x voor niets op monteur zitten wachten. Geen telefoontje of iets ontvangen. Geen glasvezel signaal. Zit al 3 maanden zonder TV/internet en telefoon. Moest zelf tig keer Budget en KPN bellen. Totaal geen service en/of signaal maar wel bedragen afschrijven. Bedragen laten storneren en Budget in gebreke gesteld. Maar kreeg alleen maar betalingsherinneringen en aanmaningen. Contract opgezegd wegens in gebreke blijven, geen levering en wanbeleid. Blijf maar aanmaningen krijgen.

Wil van het contract af en natuurlijk van de aanmaningen.
Verder wil ik de kosten voor het bellen met Budget en KPN vergoed hebben en de vervoerskosten naar het Juridisch Loket en Sociaal Juridisch Steunpunt waar ik hulp heb gezocht.

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Vegt,

Het spijt mij te vernemen dat u al 3 maanden geen internetdiensten heeft in uw woning.
    Ik zie dat wij op 24 januari de werkzaamheden hebben afgemeld en het signaal op uw lijn hebben gezet. Dit betekent dat u ondertussen wel al diensten zou moeten ontvangen.
    Ik kan u adviseren om contact op te nemen met uw provider hierover, mochten zij een storing constateren dan kunnen zij dit ook voor u oplossen.

Over de kosten van het contract dient u ook bij uw provider zijn, zij kunnen dit ook voor u in behandeling nemen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Jeroen
    Klachtenteam KPNNetwerkNL

3maandenzonder
Jullie hebben KPN bericht maar ik heb opgegeven dat Budget Alles-in-1 de probleemveroorzaker is. Slordig

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?