Klacht KPN NetwerkNL: Geen service glasvezel netwerk.

Klachtnummer
# 576789
Gebruiker
Ben uit Diemen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben overgestapt op glasvezel. En heb nu geen service. Totaal niks, de Guideon monteur kan niks meer doen en KPN moet in de wijkkast iets oplossen.
Maar ik hoor niks van KPN.

De oplossing

Naar de wijkkast gaan en iets omzetten. Of onderzoeken wie er op mijn kabel zit te rommelen met eigen apparatuur waardoor ik geen signaal heb. Ik moet thuis werken, heb een bedrijf en een kind met online les.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mulder.

    Bedankt voor u bericht.

    Wij hebben de werkzaamheden voor de aanleg van glasvezel op uw adres afgerond. Ook hebben wij geen storingsopdracht ontvangen over uw adres. Als uw provider aan geeft dat de netwerkbeheerder de storing moet verhelpen zullen wij vanuit hun een opdracht hier voor moeten ontvangen. Met deze opdracht gaan wij dan de aannemer aansturen om contact met u op te nemen voor het maken van een afspraak. Wij willen u adviseren om hiervoor contact op te nemen met uw provider.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet

    Valerie
    Klachten team KPN Netwerk

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen