Klacht KPN NetwerkNL: Geen terugkoppeling, probleem word niet verholpen.
Details
Klacht
Mijn glasvezelkabel is ondergronds doorgetrokken vanuit mijn stoep naar voordeur (kpn netwerk). Er hoeft alleen nog maar een aansluiting te gebeuren naar binnenshuis. Dit laatste proces word gedaan door extern bedrijf (Volker&Wessel telecom).Kpn netwerk moet hiervoor een order oftewel ticket aanmaken zodat ze het glasvezelkabel binnenshuis kunnen aansluiten.
Heb meerdere keren telefonisch contact gehad en iedere keer werd ik doorverwezen, omzeild, opgehangen etc...
Inmiddels zijn we 1,5 jaar verder en tot op heden probleem nog niet verholpen.
Hoevaak moet ik nog bellen voor een oplossing???
Gewenste oplossing
Ik wil een order/ticket vanuit kpn netwerk.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.