Klacht KPN NetwerkNL: Geen verantwoordelijkheid naar klanten toe

Klachtnummer
# 424912
Gebruiker
Frans schade
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Kpn heeft glasvezel bij ons in midden beemster laten aanleggen ,maar verdomd het om ervoor te zorgen dat aannemer van gelder de schade aan de bestrating vernieuwd,steeds hetzelfde verhaal ,kpn kan hier niets aan doen ,alleen het melden aan de aannemer,maar deze doet dus niets en hij werkt in opdracht van kpn.
Ik probeer al vanaf 4 de ember het opgelost te krijgen,maar steeds hetzelfde ,wij kpn,kunnen hier niets aan doen

De oplossing

Eindelijk na bijna 3 maanden het snel oplossen,maar het enige wat kpn zegt is,we hebben de klacht door gegeven maar kunnen niets voor u doen,en hun zijn wel degelijk de opdrachtgever,maar blijkbaar is er iemand bij kpn die bepaalde connecties met de aannemer van gelder heeft waardoor deze persoon geen actie onderneemt

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Delgman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Frans schade
    Datum
    Blij dat er gereageerd wordt,ben benieuwd of er nu ook eindelijk daadwerkelijk actie wordt ondernomen
  3. Auteur
    Frans schade
    Datum
    Er is nog helemaal niets gedaan,kpn blijft volhouden niets te kunnen doen ,alleen de klacht naar de aannemer doorzetten,maar ja die doet dus niets,en kpn is wel degelijk verantwoordelijk,is namelijk de opdrachtgever en is daardoor wettelijk aansprakelijk maar is een groot machtig orgaan die maling aan gedupeerden heeft,arrogante misplaatste bureaucratie .
    En de rotzakken weten dat je niet juridisch begint omdat dit te lang gaat duren en alleen maar geld kost,het probleem id dat de medewerkers ook weigeren om een leidinggevende te laten bellen mst me,volgens hun is elke medewerker op hun afdeling zelfstandig en wordt de afdeling niet geleid door een chef of manager,zou uniek in de wereld zijn dat bij zo een grote organisatie geen persoon is die boven de afdeling staat,maar ja dan moeten al die medewerkers,een stuk of 8 die me tot nu toe hebben geantwoord moeten toegeven dat ze niet capabel zijn om hun werk goed uit te voeren ,dus krijg ik op geen enkele manier een leidinggevende te spreken en wordt er dus niets opgelost
  4. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Delgman,

    Het spijt mij te vernemen dat de schade nog niet is opgelost. Ik heb dit voor u laten escaleren bij onze projectmanager. Hij zal het dossier in behandeling nemen en ervoor zorgen dat de schade zo snel mogelijk wordt opgelost.
    Helaas is het zo, dat wij een zelfsturende afdeling zijn. Wij hebben helaas geen leidinggevende die inhoudelijk op uw dossier kan ingaan.
    Ik snap dat dit frustrerend is, maar ik ga er zorg voor dragen dat uw schade zo snel mogelijk wordt opgelost.

    Zodra ik hierin meer informatie heb, zal ik u direct verder informeren.

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen
    Klachtenteam KPNNetwerkNL
  5. Auteur
    Frans schade
    Datum
    Nee is niet bijna opgelost,is inmiddels wel iemand van kpn langs geweest die het gaat regelen en de klacht bij de aannemer gaat neerleggen,maar dat gebeurt al vanaf 4 december ,dus heb geen hoop dat het opgelost wordt
  6. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Delgman,

    Vanuit onze projectmanager hebben wij vernomen dat er voor vandaag een afspraak ingepland staat voor uw adres. Hierin zal uw schade worden opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen
    Klachtenteam KPNNetwerkNL

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen