Klacht KPN NetwerkNL: Glasvezel aangesloten maar niet beschikbaar.
Details
Klacht
In november 2019 is de glasvezel lijn afgemonteerd in de meterkast. Sinds die tijd zitten wij al te wachten op een werkende lijn.Er wordt door KPN NetwerkNL veel naar andere partijen gewezen en het blijkt dat er in de centrale nog wat moet gebeuren.
6 mei 2020 was het zover, ik kreeg een mail met het heuglijke nieuws dat de werkzaamheden in de centrale voltooid zijn. Binnen 3 werkdagen zou het bekent moeten zijn bij de providers zodat ik eindelijk een glasvezel abonnement kan aansluiten.
Helaas is van dat alles geen waar en de klantenservice zegt “je hebt een mail gehad dus het zal wel goed komen”
Gewenste oplossing
Ik wil dat er eindelijk eens een keer actief gekeken gaat worden waarom er nog steeds geen glasvezel beschikbaar is. Nog belangrijker, dat het eindelijk een opgelost wordt.Naar mijn mening is dit een administratief probleem. Aangezien ik maanden aan heb moeten horen dat zodra de werkzaamheden in de centrale voltooid zouden zijn, binnen 3 werkdagen de lijn administratief verwerkt zou moeten zijn.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.