Klacht KPN NetwerkNL: Glasvezel aansluiting

L.braam

Geachte,
Afgelopen vrijdag 21 februari zouden er bij ons werkzaamheden worden verricht met betrekking tot glasvezel
Aangezien ze vrijdag niet optijd waren en weekend gingen houden kwam er een jonge man aan de deur vragen of er iemand maandag 24 februari thuis kon zijn zodat ze dit konden gaan doen en afmaken

Tot mijn grote verbazing zijn ze tot op heden nog steeds niet geweest. Dit kost mij helaas niet alleen tijd , als zzp er kost dit mij ook nog eens geld omdat ik thuis aanwezig moest zijn.

Hoe gaan we dit oplossen 1 dag inkomsten missen om thuis te zijn is niet zo erg maar 2 dagen aan inkomsten missen en tot slot is er nog niemand geweest is wel erg.

Ik hoop dat jullie een gepaste oplossing hier voor hebben.

Adres gegevens zijn,

Lekstraat 39
7333KS
Apeldoorn.

Lerot braam
tevens zakelijk klant.

Duidelijke afspraak maken wanneer iemand komt.

Compensatie finacueel gelede schade.

L.braam
    Zie hier
    KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Braam,

Vervelend om te moeten vernemen dat de afspraak tot tweemaal toe niet is nagekomen. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Wij zullen hier een melding van maken naar onze uitvoerende partij en de projectleider met het verzoek om een passende oplossing te bieden.

Michael
    KPNNetwerkNL Klachten
    KPN NetwerkNL

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?