Klacht KPN NetwerkNL: Glasvezel leiding netwerk stuk…

Klachtnummer
# 634695
Gebruiker
Masis
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Glasvezel netwerk op 25 november werkt niet meer.
Op 28 nov . En 29 nov . Twee keer monteur van KPN geweest bij de deur. Een van de monteur heeft adviseer ‘ noodpakket aanvragen ,
Ik heb meerdere keer gebeld maar telefonisch medewerker helpt niet… een week later eindelijk heb ik op 2 dec. Noodpakket ontvangen …
Tot nu geen gunstig informatie gehoord over storing van KPN…

Gewenste oplossing

Gunstig informatie en zo snel mogelijk storing informatie.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    KPN Netwerk heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam KPN Netwerk
  2. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben van onze uitvoerende aannemer vernomen dat uw storing op 4 januari 2023 opgelost is.

    Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen uw klacht bij deze sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenteam KPN Netwerk

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen