Klacht KPN NetwerkNL: Glasvezel wordt niet aangelegd.

Hoekman

Heel de wijk heeft sinds circa een jaar glasvezel. Alleen de straat hier niet. Wel toestemming gegeven voor een aansluiting, glasvezel-voorbereider is langs geweest, maar er gebeurt niets meer. Bij een navraag bij Kpnnetwerk zelf wordt ik doorverwezen naar een aanvraag formulier voor aanleggen glasvezel.

Glasvezel aanleggen in de straat.

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Hoekman,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw woning inderdaad reeds voorbereid op glasvezel, maar vanwege een technische obstructie kon onze aannemer de daadwerkelijke aansluiting niet realiseren.

Momenteel is de verbinding tussen de wijkcentrale en de straatkast gereed, maar de glasvezel is nog niet gelast. Wij zullen hier opnieuw in kaart moeten brengen, hoe de aansluiting verder gerealiseerd dient te worden. Hiervoor kunt u via onze website inderdaad het Haalbaarheidsonderzoek-formulier invullen.

Binnen 15 werkdagen krijgt u een reactie inzake de uitkomst van het onderzoek en hoort u of en hoe de glasvezel verder aangelegd kan worden in de straat. Het onderzoek is kosteloos en vrijblijvend.

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Samsara
    KPN NetwerkNL Klacten

Hoekman
KPNnetwerk beweert vanwege een technische obstructie geen glasvezelkabel in te kunnen graven. Buitenom dat dit mij zeer sterk lijkt, bieden ze als oplossing een haalbaarheidsonderzoek voor glasvezel aan? Wat heb ik aan een haalbaarheidsonderzoek van iets wat vanwege een "technische obstructie" niet aangelegd kan worden?

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?