Klacht KPN NetwerkNL: Het 10 maanden na dato ontvangen van een belachelijke aansprakelijkheidsstelling van schade.

cje haverkamp

Na het oplossen van een storing i.o.v. KPN word ik dik 10 maanden later verblijd met een aansprakelijkstelling door Sedgwick te Rotterdam voor de schade die tijdens werkzaamheden is toegebracht (NB door KPN Netwerk ZELF!!) Of ik maar even en snel 402,25 euro wil betalen of anders.... Meerdere malen gebeld en door KPN verwezen naar KPN Netwerk (naar ineens bleek niet hetzelfde bedrijf te zijn... KPN is bij KPN, hoe de bedrijfsstructuur is is niet van belang voor mij) Gesproken met een heer Arjen (KPN) en mw, Nienke (KPN Netwerk) Deze laatste verzocht mij een scan in te sturen wat ik ook meteen gedaan heb. Beide werknemers verzekerde mij dat er waarschijnlijk iets fout was gegaan en zij het zouden oplossen. Er is mij ook meerdere verzekerd de storing kosteloos voor mij zou worden opgelost. De toonzetting van de brief van Sedgwick én het feit deze brief 10 maanden na het oplossen van de storing verstuurd is deed mij eerst denken dat het hier ging om een geval van phishing. Groot is mijn verbazing dat het blijkbaar een echt bedrijf is waar een gerenommeerd bedrijf als de KPN mee in zee is gegaan. Schandelijk is het! Graag ontvang ik bericht dat dit dossier (00103348) snel wordt gesloten zonder enige kosten voor mij. Het is té belachlijk voor woorden te stellen dat ik op welke manier dan ook schade zou hebben toegebracht aan een glasvezelaansluiting. Sedgwick stelt zelf notabene in de brief dat schade is toegebracht gedurende de uitvoering van werkzaamheden in opdracht van KPN.. Zij zijn immers de partij die KPN Netwerk heeft ingeschakeld en waarschijnlijk ook de partij die de schade hebben veroorzaakt. Hierom zou ook een excuus naar mij op zijn plaats zijn.

Het intrekken van de aansprakelijkheid (welke overigens op geen enkele manier kan worden bewezen omdat het gestelde ABSOLUUT niet klopt!) en de opgelegde kosten (met binnen een paar weken al een opslag aan rente) geheel te vernietigen.

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw Haverkamp,

KPN Netwerk heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Klachtenteam KPN Netwerk
    cje haverkamp
    Cynthia van KPN Netwerk belde gisteren nav mijn klacht via Klachtenkompas. Heeft aantekeningen gemaakt, begreep mijn klacht en wens (intrekking van deze belachelijke factuur door Sedgwick) en zou het intern bespreken en mij diezelfde dag nog terugbellen (gister) Tot op heden niets gehoord. Zeer teleurstellend.
    cje haverkamp
    Wederom zelf contact gezocht met KPN Netwerk (een Cynthia nam op maar een andere ..) Dame heeft ook weer alles genoteerd, die andere Cynthia, die klaarblijkelijk hoger in het echelon zit want die had wél mandaat deze belachelijke aansprakelijkheidsstelling in te trekken, een privébericht gestuurd én het dossier verder aangevuld. Ook zij vond de hele zaak té belachelijk voor woorden. Ondertussen blijf ik aanmaningen en dreigbrieven van Sedgwick ontvangen. Ook hen heb ik gemaild met de afwijzing van aansprakelijkheid. Ook niets van gehoord… de klantenservice is ver, ver te zoeken hier, van alle partijen. Ik vind het werkelijk schandelijk en zodra mogelijk zal ik mijn klant zijn bij de KPN opzeggen om nooit weer terug te keren. Ook heb ik juridische hulp ingeschakeld. Tevens zal ik de publiciteit zoeken als dit niet binnen afzienbare tijd naar tevredenheid wordt opgelost. Ik ben er goed klaar mee. Het heeft effect op mijn nachtrust en daarmee op mijn dagelijks functioneren.
    cje haverkamp
    Totaal niet opgelost en stilte aan de andere kant… ik probeer vanalles, contact iedereen maar geen reactie alleen verhogingen van bedragen. Als jullie iets kunnen doen klachtencompas? Graag. Dank u.
    cje haverkamp
    Nog steeds ongelooflijk stil… echt bizar. KPN: neem uw verantwoordelijkheid en los dit op svp.
    Nog steeds geen reactie…
    cje haverkamp
    Nog steeds geen reactie of oplossing.

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?