Klacht KPN NetwerkNL: Het 10 maanden na dato ontvangen van een belachelijke aansprakelijkheidsstelling van schade.
Details
Klacht
Na het oplossen van een storing i.o.v. KPN word ik dik 10 maanden later verblijd met een aansprakelijkstelling door Sedgwick te Rotterdam voor de schade die tijdens werkzaamheden is toegebracht (NB door KPN Netwerk ZELF!!) Of ik maar even en snel 402,25 euro wil betalen of anders.... Meerdere malen gebeld en door KPN verwezen naar KPN Netwerk (naar ineens bleek niet hetzelfde bedrijf te zijn... KPN is bij KPN, hoe de bedrijfsstructuur is is niet van belang voor mij) Gesproken met een heer Arjen (KPN) en mw, Nienke (KPN Netwerk) Deze laatste verzocht mij een scan in te sturen wat ik ook meteen gedaan heb. Beide werknemers verzekerde mij dat er waarschijnlijk iets fout was gegaan en zij het zouden oplossen. Er is mij ook meerdere verzekerd de storing kosteloos voor mij zou worden opgelost. De toonzetting van de brief van Sedgwick én het feit deze brief 10 maanden na het oplossen van de storing verstuurd is deed mij eerst denken dat het hier ging om een geval van phishing. Groot is mijn verbazing dat het blijkbaar een echt bedrijf is waar een gerenommeerd bedrijf als de KPN mee in zee is gegaan. Schandelijk is het! Graag ontvang ik bericht dat dit dossier (00103348) snel wordt gesloten zonder enige kosten voor mij. Het is té belachlijk voor woorden te stellen dat ik op welke manier dan ook schade zou hebben toegebracht aan een glasvezelaansluiting. Sedgwick stelt zelf notabene in de brief dat schade is toegebracht gedurende de uitvoering van werkzaamheden in opdracht van KPN.. Zij zijn immers de partij die KPN Netwerk heeft ingeschakeld en waarschijnlijk ook de partij die de schade hebben veroorzaakt. Hierom zou ook een excuus naar mij op zijn plaats zijn.Gewenste oplossing
Het intrekken van de aansprakelijkheid (welke overigens op geen enkele manier kan worden bewezen omdat het gestelde ABSOLUUT niet klopt!) en de opgelegde kosten (met binnen een paar weken al een opslag aan rente) geheel te vernietigen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.