Klacht KPN NetwerkNL: Het aanleggen van glasvezel zonder toestemming en dus het overhoop halen van de voortuin.

# 621964
RenBdeB

In onze vakantie is er een folder in de bus geschoven voor aanleg van glasvezel. 2 dagen nadat wij terug waren heeft KPN zonder verdere toestemming de voortuin open gehaald voor de aanleg. Vervolgens de dag erna weer om de kabel door de buis te trekken, ook is er schade gemaakt. Hiervan KPN op de hoogte gebracht en foto's door gestuurd, Er is na drie weken eindelijk contact opgenomen en hierbij is het gebleven. Een oplossing en excuses is er nog steeds niet en nadien is er ook geen contact meer geweest. Kortweg gewoon asociaal om zonder toestemming aan iemand eigendommen te komen en onacceptabel.

In ieder geval dat de frustratie nu opgelost gaat worden, de schade wordt hersteld en er een degelijk excuus komt. Bovendien de website aanpassen want het toestemming geven is een wassen neus. Het maakt niet uit, het wordt toch ongevraagd aangelegd en hebben lak aan alles.
Klacht is doorgezet naar de aannemer en vervolgens is er nog niets mee gedaan.

KPN NetwerkNL
    Geachte heer/mevrouw de Boon,

KPN-netwerk heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Klachtenteam KPN-netwerk
    RenBdeB
    Klacht is doorgezet naar de aannemer en daar blijft het bij.

Tot op heden nog geen reactie vernomen.

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?