Klacht KPN NetwerkNL: Het aanleggen van glasvezel zonder toestemming en dus het overhoop halen van de voortuin.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 621964
Gebruiker
RenBdeB
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In onze vakantie is er een folder in de bus geschoven voor aanleg van glasvezel. 2 dagen nadat wij terug waren heeft KPN zonder verdere toestemming de voortuin open gehaald voor de aanleg. Vervolgens de dag erna weer om de kabel door de buis te trekken, ook is er schade gemaakt. Hiervan KPN op de hoogte gebracht en foto's door gestuurd, Er is na drie weken eindelijk contact opgenomen en hierbij is het gebleven. Een oplossing en excuses is er nog steeds niet en nadien is er ook geen contact meer geweest. Kortweg gewoon asociaal om zonder toestemming aan iemand eigendommen te komen en onacceptabel.

Gewenste oplossing

In ieder geval dat de frustratie nu opgelost gaat worden, de schade wordt hersteld en er een degelijk excuus komt. Bovendien de website aanpassen want het toestemming geven is een wassen neus. Het maakt niet uit, het wordt toch ongevraagd aangelegd en hebben lak aan alles.
Geboden oplossing
Klacht is doorgezet naar de aannemer en vervolgens is er nog niets mee gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw de Boon,

    KPN-netwerk heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtenteam KPN-netwerk
  2. Auteur
    RenBdeB
    Datum
    Klacht is doorgezet naar de aannemer en daar blijft het bij.

    Tot op heden nog geen reactie vernomen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen