Klacht KPN NetwerkNL: Ik word niet geholpen en krijg ook geen termijn waarop ik wel geholpen kan worden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 398958
Gebruiker
Sander86
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik ben al ruim 4 weken bezig om een antwoord te krijgen op de vraag per wanneer ik mijn verhuizing kan gaan doorgeven aan KPN. Alle keren dat ik contact opneem:
- Duurt het lang voordat ik iemand aan de lijn krijg (minimaal 15 minuten)
- Krijg ik een ander antwoord (er zou een administratieve fout gemaakt zijn, er zou direct achteraan gegaan worden, ik kon niets anders dan afwachten, etc)
- De medewerkers die ik aan de telefoon krijg kunnen me op geen enkele manier helpen (niet aan een datum, een termijn, een aannemer, een verwachting, iets)
- Ik zit nu dus al weken zonder internet en televisie die ik wel betaal en heb nog steeds totaal geen zicht op wanneer ik dit wel krijg óf wat ik kan doen om dit proces te bespoedigen
- Doordat KPN NetwerkNL de enige netbeheerder is betreft het hier een monopolie en daar kan ik niet om heen; kortom ik zit gevangen

De oplossing

- Een aangemelde glasvezelverbinding
- Een redelijke inschatting van de termijn waarop ik dit kan verwachten óf
- De naam of contactpersoon van de onderneming die mij verder kan helpen

6 reacties

  1. Auteur
    Sander86
    Datum
    Vele wegen geprobeerd maar tot op heden blijft het angstvallig stil bij KPN NetwerkNL
  2. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Geachte heer [naam verwijderd],

    Excuses voor het ongemak dat u zoals bovenstaand omschreven ervaart en voor de late reactie vanaf onze kant, aan de hand van deze klacht waren acties vorige week al wel uitgezet, echter hebben wij hierin verzaakt dit ook direct naar u terug te koppelen. Dit dossier is opgeschaald bij onze uitvoerende partij en ik verwacht hierin dat er spoedig een reactie zal volgen. Zodra deze er is zullen wij u hier van op de hoogte stellen middels deze weg.

    Met vriendelijke groet,

    Mathijs
    KPN NetwerkNL Klachten
  3. Auteur
    Sander86
    Datum
    Hoi Matthijs,

    Fijn om wat van jullie te horen. Ik wacht rustig af en gebaseerd op jouw antwoord hoop ik op een snelle oplossing

    Sander
  4. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Goedemiddag Sander, ik ben zelf niet in staat dat te doen, maar probeer contact te krijgen met klachtenkompas om dit aan te passen. Echter kom ik op dit moment nog niet door de wachtrij. Ik zal het later nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,

    Mathijs
    KPN NetwerkNL
  5. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Goedemiddag Sander, ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice van de consumentenbond, waar het klachtenkompas valt, deze hebben mij aangegeven de reactie aan te passen waarin de achternaam verwijderd zal worden.

    Met vriendelijke groet,

    Mathijs
    KPN NetwerkNL
  6. Auteur
    KPN NetwerkNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Sander,

    Van onze uitvoering krijgen wij de terugkoppeling dat uw adres naar verwachting in week 47 gereed wordt gemeld. Wij vernemen graag van u indien de glasvezelaansluiting niet werkt na week 47.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent
    KPNnetwerkNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sander86
Datum
Uiteindelijke oplossing
Week 47 zit er inmiddels ruimschoots op; geen enkele centimeter dichter bij een oplossing!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN NetwerkNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen